شناسه خبر:83653
1403/3/26 10:24:00

یکی از ژنرال‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد حزب‌الله لبنان موفق شده است رژیم صهیونیستی را وارد جنگ فرسایشی کند.

ژنرال «گادی شمنی» فرمانده سابق منطقه مرکزی و لشکر غزه در ارتش رژیم صهیونیستی در جریان گفت‌وگویی خاطرنشان کرد: حزب‌الله موفق شده تا اسرائیل را از مرحله نخست وارد جنگ فرسایشی کند؛ جنگی که پایانی برای آن نیست.

براساس گزارش شبکه خبری المیادین، وی در ادامه افزود بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخصوص پیروزی دروغ می‌گوید، زیرا ارتش او را در جریان اوضاع قرار می‌دهد، هیچکدام از روایت‌ها درخصوص پیروزی جدی نیست.

این فرمانده سابق لشکر غزه همچنین تصریح کرد: ترور «طالب سامی عبدالله»، فرمانده ارشد حزب‌الله، آن را از کار نخواهد انداخت و در توانمندی‌های حزب‌الله تغییری ایجاد نخواهد شد.

گادی شمنی همچنین اذعان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با دشواری بزرگی در بیش از یک جبهه مواجه است و ارتش تهدیدی مهم علیه حزب‌الله برای بازداشتن آن یا حتی کاهش تهدید در شمال در حد اندک هم انجام نداده است.

حزب‌الله لبنان چهارشنبه از شهادت چهار تن از رزمندگان خود از جمله یک فرمانده نظامی در حمله رژیم صهیونیستی به روستای ویا در جنوب لبنان در نزدیکی شهر صور خبر داده و اعلام کرده بود که «طالب سامی عبدالله»، ملقب به «حاج ابوطالب» از فرماندهانش در این حمله به شهادت رسیده است.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 83653