شناسه خبر:83873
1403/3/31 13:45:10
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان:

با بررسی سوابق نامزدها، انتخاب اصلح کار سختی نیست

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: با بررسی سوابق نامزدها و رسانه‌ها، انتخاب اصلح کار سختی نیست.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی در نشست بصیرتی انتخاباتی که در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان برگزار شد، یا بیان اینکه با بررسی سوابق نامزدها و رسانه‌ها انتخاب اصلح کار سختی نیست، ابراز کرد: با توجه به وجود رسانه‌های مختلف شنیداری و دیداری و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی و بازنشر محتواها، انتخاب کاندیدای اصلح از بین نامزدهای مختلف چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، کاری جهادی و حماسه‌آفرین است.

وی با تأکید بر اینکه مهم مشارکت گسترده عموم مردم مؤمن و انقلابی است که یأس و ناامیدی دشمنان را در پی خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد: ملت ولایتمدار ایران در روز هشت اسفندماه 1403 پای صندوق‌های رأی انتخاب درستی خواهند داشت.

وی با اشاره به معیارها و رهنمودهای مقام معظم رهبری درخصوص انتخاب فرد صالح، افزود: فرمایشات امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فصل‌الخطاب و چراغ راه انتخاب فرد لایق برای سکانداری ریاست جمهوری است.

روستایی اطمینان داد: کارکنان و خانواده‌های گرامی سوخت‌رسانان با آگاهی و بصیرت به‌سان گذشته با شور و شعور انقلابی پای صندوق‌های رأی حاضر شده و در خلق حماسه‌ای دیگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سهیم خواهند شد.

گفتنی است؛ این نشست با هدف تبیین و افزایش آگاهی انتخاباتی کارکنان و ترغیب خانواده‌های آنان به امر شرکت در انتخابات چهاردهم، چهارشنبه 30 خردادماه 1403 در محل نمازخانه ستاد شرکت بعد از قرائت دسته‌جمعی دعای پُرفیض زیارت عاشورا توسط کارکنان برگزار شد.

شناسه خبر 83873