شناسه خبر:83951
1403/4/4 08:43:52

حساسیت مقطع کنونی کشور با قرار گرفتن در آستانه انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری واقعیتی است که نباید مورد غفلت قرار گیرد؛ حتماً شیاطین خارجی و بدخواهان ایران اسلامی و دنباله‌های آنان در داخل هم‌نفس با شیطان از هرگونه یأس و شرآفرینی کوتاه نمی‌آیند. پس باید آحاد مردم از مسئول، مدیر و نامزد انتخابات گرفته تا سایر مردم، به‌شدت مراقبت کنند تا در زمین دشمنان ایران سرافراز بازی نکنند. این کشور پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد ده‌ها پیشرفت مبنایی بوده و با وجود همه مزاحمت‌ها و تحریم‌های ظالمانه، قله‌‌های ترقی را یکی پس از دیگری فتح کرده است. گذشته از ضعف‌ها و نقص‌هایی که قطعاً وجود دارد، عقلانی است که بررسی کنیم کشور ما در این چهار دهه نسبت به برخی کشورها با وضعیت مشابه مانند مصر و عربستان سعودی که همچنان به‌نوعی مستعمره آمریکا مانده‌اند، کجا هستند و ایران سرافراز ما کجا؟

آیا کشور ما صدها رتبه برتر نسبت به آنان با حفظ استقلال و حریت، کسب نکرده؟ آن‌هم با فروش حداقل موادی چون نفت و نزدیک شدن به مدیریت اقتصادی مبارک بدون نفت که زمانی پایه اساسی چرخش و مدیریت اقتصادی ما بوده است.

نامزدهای انتخابات و همه ما باید مراقب باشیم برای رسیدن به کرسی‌های استیجاری و موقت ریاست جمهوری و مسئولیت‌های درون‌استانی، همچنان که مقام معظم رهبری مدظله‌العالی فرمودند، دشمن‌شادکن نباشیم و دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی را که حاصل خون شهدا، میراث امام خمینی (ره)، تحمل شکنجه‌ها و زحمات انسان‌های صالح و خادم است، زیر سؤال نبریم. بدانیم صدها نفر بوده‌اند که فکر می‌کردند اگر به جایگاهی برسند، چه‌ها که نخواهند کرد، اما وقتی در آن موقعیت قرار گرفته‌اند، حداقل در درون و دلشان برخی افکار و اندیشه‌های خود را وجداناً بی‌ارزش و یا کم‌نتیجه یافته‌اند. گرچه ما دنبال اصلاح، پیشرفت و خدمت بیشتر هستیم و این مهم قابل تحقق است، اما نباید طوری وانمود کنیم که انگار قبلاً همه ناصالح و ناتوان بوده‌اند. به‌خصوص درباره دولت سیزدهم و شهید جمهور آیت‌الله رئیسی، که اگر چنین بوده، پس این‌همه پیشرفت با سرعت بالا از کجا نشأت گرفته؟ گرچه قصور و تقصیراتی قطعاً وجود داشته، اما عده‌ای هم خدمات صادقانه و ارزشمند زیادی داشته‌اند که ما را به این جایگاه منطقه‌ای و جهانی رسانیده است.

نباید منفعل باشیم در قِبال مسئله مهمی به‌نام انتخابات رئیس قوه مجریه و همچنین نباید هم‌‌نفس با شیطان یأس‌آفرینی و سیاه‌نمایی کنیم، آری پیشرفت و قوی‌تر شدن به قول رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لازمه قطعی کشور است. همه باید یکدیگر را به شرکت فعال و بصیرت‌مندانه در انتخاب رئیس‌جمهوری لایق و کارآمد تشویق و ترغیب کنیم تا امنیت ملی به حداکثر ممکن برسد. چون در سایه امنیت پیشرفت‌های روزافزون رقم می‌خورد و دشمنانی چون آمریکا این شیطان بزرگ و دنباله‌هایش در سایر نقاط جهان و داخل مأیوس شده و دست از طمع‌ نسبت به کشور ما برمی‌دارند، إن‌شاءالله.

شناسه خبر 83951