شناسه خبر:84171
1403/4/10 12:47:31
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان؛

اراضی ملی مستعد گردشگری در کردستان شناسایی و معرفی می‌شود

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: اراضی ملی و دولتی مستعد با کاربری گردشگری واقع در محدوده و حریم شهرها با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی شناسایی و طی فراخوان عمومی به سرمایه‌گذاران واجد شرایط واگذار می‌شود.

آرمان وطن‌دوست در نشست با معاونان اداره‌کل راه و شهرسازی استان و معاون شهرداری سنندج اظهار کرد: استان کردستان با ظرفیت‌های بسیار خارق‌العاده‌ای که دارد می‌تواند در اجرای طرح‌های گردشگری بیش‌ازپیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این اداره‌کل تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ورود به حوزه گردشگری استان است، افزود: طرح‌های سرمایه‌گذاری نقش بسزایی در توسعه و تقویت ظرفیت‌های گردشگری دارند و این مجموعه در تلاش است تا با فراهم کردن امکانات لازم، سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری کردستان را تسهیل کند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از شناسایی مناطق و پهنه‌های مستعد برای تقویت زیرساخت‌های صنعت گردشگری در استان خبر داد و عنوان کرد: این اراضی پس از معرفی به اداره‌کل راه و شهرسازی استان و اهلیت‌سنجی و فراخوان عمومی، به سرمایه‌گذاران واجد شرایط در حوزه گردشگری واگذار خواهد شد.

وطن‌دوست یادآور شد: امید است با همکاری و هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌های مربوطه و با حمایت همه‌جانبه از بخش خصوصی و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این حوزه، مسیر توسعه گردشگری در استان بیش‌ازپیش هموار شود.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 84171