شناسه خبر:84274
1403/4/12 13:52:52
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

انتخابات مظهر توانایی و اقتدار ملی کشور است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان انتخابات را عاملی برای افزایش قدرت ایران در بین کشورهای جهان عنوان کرد و گفت: انتخابات مظهر توانایی و اقتدار ملی کشور است و موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد.

حجت‌الاسلام الیاس نجاری ضمن تبریک روز مباهله با اشاره به آیه «و اعتصموا بحبل‌الله جمیعا و لاتفرقوا»، اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی باید در جبهه نیروهای انقلاب حفظ و تقویت شود.

وی افزود: انتخابات مسئله مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، به‌خصوص در شرایط امروز که همه نگاه جهانیان به انتخابات ریاست جمهوری کشور ما بوده؛ بنابراین دشمن سعی دارد از طریق انتخابات به ما ضربه بزند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) درباره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ایشان فرمودند «مسئله، مسئله ریاست جمهوری نیست، مسئله، مسئله اسلام است»؛ از آنجایی که حاکمیت ما، حاکمیت دینی است، پس هرکس به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود، در پیشرفت و پسرفت اعتقادی مردم و جامعه و همچنین استمرار حاکمیت دینی تأثیرگذار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور مهم‌ترین عنصر در حل مسائل کشور است، چراکه هیچ مسئولی اختیارات رئیس‌جمهور را ندارد؛ پس اهمیت انتخابات ریاست جمهوری بسیار زیاد است.

حجت‌الاسلام نجاری حضور و مشارکت حداکثری آحاد مردم را در انتخابات یک اصل دانست و گفت: بسیجیان، خواص جامعه و دلسوزان نظام باید حضور همه‌جانبه در انتخابات داشته باشند، زیرا این حضور باعث افزایش هویت مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

وی انتخابات را عاملی برای افزایش قدرت ایران در بین کشورهای جهان عنوان کرد و افزود: انتخابات مظهر توانایی و اقتدار ملی کشور ایران است و موجب یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به نتایج حضور حداکثری و همه‌جانبه در انتخابات، گفت: مشارکت حداکثری امنیت کشور را تقویت می‌کند، بنابراین هر رأی مانند یک موشک است که بر قلب دشمنان و بدخواهان نظام فرود می‌آید.

وی اذعان کرد: ما امروز مأمور به تکلیف هستیم و باید مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنیم، زیرا معاندین و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان سعی در ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه دارند تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کنند.

حجت‌الاسلام نجاری شرکت در انتخابات را باعث تداوم راه انقلاب دانست و افزود: قوام نظام و عزت و آبروی انقلاب اسلامی در گرو حضور حداکثری و همه‌جانبه است.

وی پرهیز از شعارهای انتخاباتی بی‌اساس را یکی از وظایف نامزدهای ریاست جمهوری دانست و عنوان کرد: تبلیغ چهره به چهره و تواصی به حق بهترین روش برای دعوت مردم برای حضور در انتخابات است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان دین اسلام را حافظ و ارتقادهنده جایگاه زن در اجتماع دانست و گفت: امروزه نوک پیکان حملات دشمن به سمت زنان جامعه است، بنابراین بانوان ما باید حداکثر تلاش خود را در راستای مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان به کار ببندند.

وی افزود: بنیان دولت شهیدرئیسی بر پایه سربازی ولایت و خدمت‌گزاری به مردم استوار شده بود؛ پس مردم باید با بصیرت کامل به فردی رأی دهند که ادامه‌دهنده دولت شهیدرئیسی باشد.

حجت‌الاسلام نجاری پرهیز از تفرقه‌افکنی را یکی از مهم‌ترین اصول در این انتخابات عنوان کرد و گفت: هر فعالیتی که باعث کاهش وحدت در بین نیروهای انقلاب شود، ازنظر شرعی حرام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنده اصلی این انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و حتی اگر ضعیف‌ترین نامزد ریاست جمهوری هم انتخاب شود، به‌دلیل وجود مبارک و هدایت‌های الهی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ان‌شاءالله حرکت قطار انقلاب اسلامی هرگز متوقف نخواهد شد.

شناسه خبر 84274