شناسه خبر:84291
1403/4/12 16:08:30
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد:

شناسایی 659 مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در همدان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از شناسایی 659 مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

فرهنگ زمانی با اشاره به طرح برخورد با متخلفان تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی، گفت: 659 مورد تغییر کاربری غیر مجاز از ابتدای سال تاکنون شناسایی و برای متخلفان اخطاریه صادر شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد تغییر کاربری غیر مجاز 24 مورد توسط ماهواره خیام شناسایی شده است، تصریح کرد: همچنین 166 مورد معادل 1.8 هکتار تبصره دو ماده 10 به‌ دنبال شناسایی‌ها و صدور اخطاریه‌ها برای تغییر کاربری اراضی اجرا شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه 38 مورد معادل 0.4 هکتار احکام قلع‌وقمع در استان اجرا شده که نسبت به مدت‌زمان مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، گفت: گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی در سطح استان فعال هستند و با گشت مستمر و با هدف جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیر مجاز اراضی با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز از طریق سامانه 131 و یا با مراجعه به نشانی https://cms.laoi.ir گزارش تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 84291