شناسه خبر:84320
1403/4/13 16:04:33

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: اعضای باند چهارنفره سارقان به 20 فقره سرقت اثاثیه منزل در شهر همدان و یک فقره سرقت تلفن همراه در تهران اعتراف کردند.

سردار سلمان امیری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعضای باند چهارنفره سارقان به 20 فقره سرقت اثاثیه منزل در شهر همدان و یک فقره سرقت تلفن همراه در تهران اعتراف کردند، بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل توسط چهار سرنشین دو دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک، موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات پلیسی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی در کمتر از یک هفته سارقان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: دو نفر از سارقان در همدان و دو نفر دیگر نیز با گرفتن نیابت قضائی در یکی از استان‌های مجاور دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شدند.

سردار امیری اضافه کرد: متهمان در مواجهه با دلایل و مدارک به 20 فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی 80 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهر همدان و یک فقره سرقت گوشی تلفن همراه در تهران به ارزش 300 میلیون ریال اعتراف کردند.

وی از شهروندان خواست علاوه‌بر توجه به هشدارهای پلیسی، درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، با مرکز فرویت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 84320