شناسه خبر:85202
1403/5/6 12:11:34

مدیر فرودگاه شهدای شهر ایلام گفت: در گذشته ۲۴ پرواز در هفته برنامه ریزی شده بود که با افتتاح ترمینال جدید این میزان به ۱۴۸ پرواز در هفته افزایش می‌یابد.

ترمینال جدید فرودگاه شهدای شهر ایلام با حضور سارا فلاحی نماینده مجلس، نخ جوانی مدیر عامل شرکت فرودگاه و مشاور وزیر و جمعی از خبرنگاران افتتاح گردید.
وحید فروغ زاد مدیر فرودگاه شهدای ایلام در افتتاحیه ترمینال جدید فرودگاه شهر ایلام اظهار کرد: ایلام از استان های واقع در غرب کشور است که به علت همجواری با کشور عراق و همچنین برخورداری از پتانسیل های بالا در حوزه گردشگری؛ از لحاظ اهمیت و تردد دومین فرودگاه در غرب کشور محسوب می شود.
وی افزود: فرودگاه شهدای شهر ایلام به منظور افزایش پرواز های در حال انجام، توسعه استان و همچنین افزایش زیرساخت های اربعین در استان امروز مورخ ۶ مرداد ۱۴۰۳ به مدار خدمت رسانی در شبکه های فرودگاهی کشور افزوده می شود.
مدیر فرودگاه شهر ایلام در ادامه بیان کرد: در گذشته ۲۴ پرواز در هفته برنامه ریزی و احراز می شد که به لطف اقدامات انجام شده این میزان به ۱۴۸ پرواز هفتگی افزایش می‌یاید.
فرخ زاد با بیان اینکه به دنبال افتتاحیه فرودگاه شهدای شهر ایلام ظرفیت سالن ها به ۷۰۰ هزار نفر در سال ارتقا یافته، گفت: تا کنون مبلغ ۴۰۰ میلیارد اعتبار جهت ساخت فرودگاه شهدای ایلام اختصاص یافته است.
این مسئول در پایان بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته شاهد توسعه بیش از پیش پروازهای هوایی در استان باشیم.

شناسه خبر 85202