شناسه خبر:85618
1403/5/16 13:53:45
مدیر منطقه یک شهرداری همدان:

هفدهم مردادماه روز خبرنگار گرامی باد

مدیر منطقه یک شهرداری همدان ضمن گرامی‌داشت یاد خبرنگار شهید محمود صارمی و تبریک به‌مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار، عنوان کرد: خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و زبان گویای مردم هستند و این روز فرصتی ارزشمند برای پاسداشت تمامی کسانی است که در عرصه خبر به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه قدم برمی‌دارند.

مرتضی حضرت‌زاده ضمن گرامی‌داشت یاد خبرنگار شهید محمود صارمی و تبریک به‌مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار، ابراز کرد: خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و زبان گویای مردم هستند و این روز فرصتی ارزشمند برای پاسداشت تمامی کسانی است که در عرصه خبر به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه قدم برمی‌دارند.

این مقام مسئول گفت: روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را برعهده داشته و به مدد قلم‌های پاک، صادق و توانای خود، موجبات روشنگری، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می‌آورند.

وی با بیان اینکه صداقت و امانت یکی از ارکان مهم در اصول خبرنگاری است، افزود: خبرنگاران متعهد همواره تلاش می‌کنند تا با اطلاع‌رسانی صحیح و درست، اقدامات مناسب را به گوش مردم برسانند و باعث امیدواری هرچه بیشتر شهروندان بشوند و با انتقادات صحیح خود نیز باعث تصحیح اقدامات جاری و پیشرفت هرچه بیشتر شهر و کشور خود می‌شوند.

حضرت‌زاده اظهار کرد: هفدهم مردادماه فرصت مغتنمی است تا از زحمات بی‌دریغ اصحاب قلم و رسانه تجلیل به عمل آوریم و برای اینجانب افتخاری ست که این روز شکوهمند را که روز حق‌گویی و حق‌جویی است و روز پاسداشت قداست قلم بوده، به پاس تلاش خستگی‌ناپذیر همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران ارجمند، به کلیه صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع‌رسانی، تبریک و تهنیت عرض کنم.

شناسه خبر 85618