شناسه خبر:86212
1403/6/17 18:11:00
شهید جعفر حاجی‌بابایی:

مدافع انقلاب باشید، در عزت بمانید

شهید جعفر حاجی‌بابایی در وصیت‌نامه خود آورده است: از انقلاب و امام جانانه دفاع کنید تا در عزت بمانید و زیر سلطه جنایتکاران شرق و غرب قرار نگیرید.


شهید، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هر چه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
شهید، همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌ بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.
حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید!
تبرک لحظاتمان با شهید جعفر حاجی‌بابایی:
خواهران و برادران عزیزم، در همه لحظات زندگی خدا را فراموش نکنید و بدانید که تمام اعمالتان در پیشگاه الهی ثبت و ضبط خواهد شد؛ پس همواره برای رضای خدا گام بردارید و در کارهایتان از او استعانت طلبید. زندگی امیرالمؤمنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خود قرار دهید تا فردای قیامت شرمنده آنان نمانیم. خواهران عزیزم حجاب را حفظ کنید تا خدای‌نکرده در دام گناه نیفتید، فرزندانی تربیت کنید که پیرو خط امام باشند. به همه وصیت می‌کنم از انقلاب و امام جانانه دفاع کنید تا خودتان در عزت بمانید و زیر سلطه جنایتکاران شرق و غرب نمانید که این گناهی نابخشودنی است و اگر ما در محیطی بسته بمانیم، قطعاً با شکست مواجه خواهیم شد. باید حسابمان را صریحاً با قدرت‌های شرق و غرب یکسره کنیم و به آن‌ها نشان دهیم با تمام گرفتاری‌هایی که داریم، با دشمنان برخورد و تا پای جان از آرمان‌های امام دفاع خواهیم کرد.

شناسه خبر 86212