شناسه خبر:86536
1403/6/27 17:06:00

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از ممنوعیت افزایش قیمت محصولات لبنی در استان خبر داد و گفت: با هرگونه افزایش قیمت بدون مجوز برخورد قانونی می‌شود.


مرضیه یونسی روز سه‌شنبه در حاشیه گشت مشترک بازرسی از کارخانه شیر پگاه همدان که با همراهی نمایندگان جهاد کشاورزی و مرکز پشتیبانی امور دام همدان انجام شد، اظهار کرد: مطابق سیاست سازمان تعزیرات حکومتی کشور مبنی بر مطالبه‌گری و حضور میدانی مؤثر در بازار با افزایش خودسرانه قیمت‌ها و عدم تولید محصولات تنظیم بازاری قاطعانه توسط بازرسان برخورد می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه با هرگونه افزایش قیمت محصولات لبنی بدون مجوز برخورد قانونی می‌شود، عنوان کرد: تولیدکنندگان استان همدان و کارخانه‌های تولید محصولات لبنی باید مورد حمایت قرار گیرند، اما از طرفی موظف هستند تا زمان اعلام قیمت از سوی ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، از افزایش خودسرانه قیمت‌ها خودداری کنند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: نظارت بر بازار لبنیات از محل درب کارخانه تا زمانی‌ که محصولات به دست مصرف‌کننده نهایی برسد، ادامه دارد و کارخانه‌های تولید محصولات لبنی نیز به‌صورت مستمر رصد می‌شوند و حق افزایش خودسرانه قیمت‌ها را ندارند.

شناسه خبر 86536