شناسه خبر:86560
1403/6/28 16:10:00

استاندار کرمانشاه بر لزوم برخورد قاطع با حلقه‌های اولیه زنجیر تولیدکنندگان مواد مخدر وعاملین توزیع آن در استان تاکید کرد.


محمدطیب صحرایی در سومین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در سال جاری ارائه یک گزارش همه جانبه و تجمیعی از مجموع ظرفیت‌های ماده 16 در استان از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوطه را خواستار شد.
وی همچنین بر اتخاذ برنامه‌های راهبردی برای مبارزه قاطع‌تر و گسترده‌تر با توزیع مواد مخدر در استان کرمانشاه تاکید کرد و افزود: باید برنامه‌ای به موقع، روشن و دقیق در این راستا داشته باشیم و در نشست‌های تخصصی و کارگروه‌ها هر کدام از دستگاه‌های و نهادهای مربوطه موظف به ارائه گزارش دقیق شوند.
صحرایی تاکید کرد: ضرورت دارد که برای تأثیرگذاری بیشتر با همان حلقه‌های اول زنجیره توزیع کنندگان برخورد جدی داشته باشیم تا زمینه برای مبارزه گسترده‌تر با عرصه‌های مختلف توزیع فراهم شود.
استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات خوب در استان برای بالندگی و توسعه بیشتر تصریح کرد: امکانات خوبی در استان برای بالندگی هر چه بیشتر وجود دارد و باید عرصه را برای قاچاقچیان مواد مخدر که جوانان را به گمراهی و تباهی سوق می‌دهند، از بین بیریم.

شناسه خبر 86560