شناسه خبر:87792
1403/8/1 17:09:00

مدیر مالی شرکت آذرآب اراک گفت: این شرکت با رویکرد تحول‌گرایانه و برنامه‌ریزی دقیق، بعد از پنج سال زیان به سوددهی رسیده است.


مصطفی هجرتی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: با اتخاذ سیاست‌های نوآورانه و مدیریت بر مبنای دانش و برنامه‌ریزی دقیق در 6 ماه نخست امسال، رشد 75 درصدی درآمدهای عملیاتی به ثبت رسید و شرکت از زیان خارج شد.
وی بیان کرد: مدیریت جدید از تیرماه سال گذشته تا به امروز با اصلاح ساختارهای مالی و مدیریتی، این شرکت را از مسیر زیان‌دهی به سمت سودآوری هدایت کرده است.
مدیر مالی شرکت آذرآب اراک ادامه داد: این شرکت در 6 ماه نخست سال گذشته با زیان 302 میلیارد ریالی همراه بود اما هم اکنون این رقم به سود خالص 32 میلیارد ریال رسیده است که نشان از رشد بیش از 334 میلیارد ریالی دارد.
هجرتی اظهار کرد: این امر نشان از قرار گرفتن آذرآب بر روی ریل تولید و به ثمر نشستن برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت تحول‌گرایانه در شرکت دارد و این موفقیت می‌تواند نقطه عطفی در تاریخ شرکت و همچنین نویدبخش ادامه رشد در آینده نزدیک باشد.
وی تاکید کرد: این موفقیت به دلیل افزایش حجم فروش و اجرای استراتژی‌های جدید مدیریتی به‌دست آمده و می‌تواند روند صعودی برای آینده این شرکت را تضمین کند.
شرکت آذرآب اراک به عنوان واحد تولیدی مادر تخصصی و دانش‌بنیان در حوزه‌های پیمانکاری عمومی و مدیریت پیمان در قالب مهندسی، بازرگانی و فعالیت اجرایی ساختمان، طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی و خدمات پس از فروش و بهره‌برداری پروژه‌های حوزه انرژی اعم از نیروگاهی، ساخت و بهره‌برداری نیروگاه‌های تجدیدپذیر شامل بادی، خورشیدی، صنایع نفت، پتروشیمی و گاز، احداث کارخانجات سیمان، قند، فولاد و نظایر آن فعالیت دارد.

شناسه خبر 87792