شناسه خبر:19977
1399/2/1 23:35:19
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان همدان مطرح کرد:

توزیع 27 هزار بسته مواد غذایی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

سپهرغرب، گروه خبر - سمیرا گمار: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان همدان گفت: 27 هزار بسته مواد غذایی یک‌ماهه تا 15 ماه مبارک رمضان در استان همدان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توزیع خواهد شد.

سیدجواد حجازی با اشاره به رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، عنوان کرد: توزیع یک میلیون بسته مواد غذایی و بهداشتی توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سطح کشور با عنوان رزمایش مواسات انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا قرارگاه مواسات به ریاست نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان تشکیل و تصمیمات لازم در این راستا گرفته شده که بنا بر اعلام مدیرعامل بنیاد احسان، تعداد 27 هزار بسته مواد غذایی یک‌ماهه در استان همدان توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان همدان با اشاره به ارزش 320 هزار تومانی اقلام توزیعی در بین نیازمندان، تصریح کرد: این بسته‌ها شامل اقلام غذایی مانند برنج، گوشت، مرغ، تن ماهی، روغن و ماکارونی است که تا 15 ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام توزیع خواهد شد.

حجازی در پایان سخنان خود افزود: افرادی که بسته‌های حمایتی را دریافت می‌کنند، از طریق گروه‌های جهادی معرفی شده و اطلاعات آن‌ها در سامانه مساوات ثبت خواهد شد و ستاد فرمان امام اقدامات لجستیکی را در این راستا انجام خواهد داد.

 

شناسه خبر 19977