لزوم برنامههای جبرانی مهارت نوشتن برای دانشآموزان
رضوان حکیمزاده گفت: فاز دوم این طرح با ارسال دستورالعملی برای کل کشور آغاز شد؛ در مرحله دوم این طرح نیز با توجه به نتایج ارزشیابی نوبت اول، دانشآموزان نیازمند به تقویت درسی در نوبت اول و دانشآموزانی که امسال به طور کلی ضعف درسی داشتند؛ شناسایی شده و کلاسهای جبرانی برای آنها در نظر گرفته میشود. وی با تاکید بر اینکه تمرکز اصلی بر مهارت نوشتن دانشآموزان است؛ افزود: خصوصاً دانشآموزان پایههای اول و دوم که با توجه به اهمیت موضوع نوشتن برای یادگیریهای بعدی، لازم است مهارت نوشتن در دستور کار معلمان قرار بگیرد و برنامههای جبرانی را داشته باشند.
ارسال
نظر
*شرایط و مقررات*
کلمه امنیتی را بصورت حروف فارسی وارد
نمایید
بعنوان مثال : پایتخت ارمنستان ؟ ایروان
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین
(فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر
شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای
نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.