شناسه خبر:59820
1401/6/17 08:59:52

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر و جهادی به زائران اربعین حسینی (ع)، میز خدمت برای تمدید و تعویض گذرنامه در شعبه مرکزی ملایر دایر شد.

حسین فارسی روز چهارشنبه دراین‌باره اظهار کرد: این میز خدمت جهادی برای تمدید آنی گذرنامه ویژه افراد دارای گذرنامه از ساعت 22 شب چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز پنجشنبه در شعبه مرکزی بانک ملی در خیابان خیام این شهر دایر شد.

وی افزود: برای تعویض و صدور گذرنامه ویژه افراد بدون گذرنامه نیز از ساعت 7:30 روز چهارشنبه تا ساعت 22 شب در مراکز پلیس + 10 در سه مرکز میدان امیرکبیر، خیابان اراک و میدان امام خمینی (ره)، میز خدمت دایر بود و شهروندان از این خدمات برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) بهره‌مند شدند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: برپایی میز خدمت‌ جهادی ویژه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) در جلسه‌ای به ریاست فرماندار ویژه ملایر و با حضور دستگاه‌های اجرایی این شهرستان مصوب و مقرر شد دو کار ویژه تمدید و تعویض گذرنامه در ساعت‌های تعیین‌شده انجام شود.

فارسی با بیان اینکه شهرستان ملایر آماده استقبال و میزبانی از زائران اربعین حسینی است، گفت: در ایام سفر زائران اربعین، هفت موکب شناسنامه‌دار با مجوز رسمی در این شهرستان فعالیت می‌کنند و به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

وی یادآور شد: براساس مصوبه ستاد اربعین استان همدان، فعالیت موکب‌ها 10 روز تعیین شده که هفت روز قبل از اربعین و سه روز پس از اربعین حسینی و بازگشت زائران است.

شناسه خبر 59820