شناسه خبر:79724
1402/12/2 10:18:01
مدیر شرکت بیمه دی استان همدان خبر داد:

65 هزار بیمه‌شده شرکت بیمه دی در حوزه درمان

سپهرغرب، گروه خبر - سمیرا گمار: مدیر شرکت بیمه دی استان همدان گفت: خوشبختانه در استان بیش از 65 هزار نفر را در حوزه درمان زیر پوشش داریم که 54 هزار نفر از آنان خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

سیدحمید بختیاری روز گذشته در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شرکت بیمه دی برگزار شد، با اشاره به تأسیس بیمه دی در سال 1383، ابراز کرد: 19 سال از تأسیس این شرکت بیمه‌ای می‌گذرد و همواره هدف ما ارتقای سطح خدمات و رضایتمندی مشتری‌ها بوده است.

وی در ادامه افزود: در گذشته بیمه دی دچار تلاطماتی بود که در سال 1393 با استقرار تیم جدید، تولد دیگری رخ داد و موجب احیا و بازسازی آن و ارائه خدمات گسترده‌تری شد.

مدیر شرکت بیمه دی استان همدان در ادامه توضیح داد: این شرکت بیمه‌ای به تناسب توان و تخصص خود برنامه‌هایی را درنظر گرفته و بزرگ‌ترین هدف آن یعنی خدمت‌گزاری به خانواده شهدا و ایثارگران محقق شده و می‌شود.

بختیاری سپس با این بیان که پوشش بیمه‌ای شرکت دی با بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر در کشور آغاز شد، افزود: بر این اساس شرکت بیمه دی با بزرگ‌ترین قرارداد درمان کشوری وارد صنعت بیمه کشور شده و فعالیت می‌کند.

وی تأکید کرد: با توجه به قرارداد بیمه‌ دی با بیمه‌شدگان، شرایطی فراهم شده که تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار ما شود تا در سراسر ایران ارائه‌گر خدمات کم‌نظیری باشیم که در استان همدان نیز مبنای کار ما همین است.

 

   بیمه دی با بیش از 300 مرکز درمانی در استان قرارداد دارد

مدیر شرکت بیمه دی استان همدان در ادامه اضافه کرد: خوشبختانه این مجموعه با بیش از 300 مرکز درمانی در استان قرارداد دارد که شامل بیمارستان‌های دولتی، اکثر مراکز خصوصی درمانی، کلینیک‌ها، داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها، مراکز فیزیوتراپی و پاراکلینیکی است که باعث می‌شود با تسهیلگری خدمت‌رسانی کم‌نظیری را به ارمغان بیاورد و رسیدگی به امور را بی‌رقیب پیش ببرد؛ چراکه هیچ شرکتی درحال حاضر با این تعداد مرکز قرارداد ندارد.

بختیاری با این بیان که بیمه‌شدگان بنیاد شهید که از پوشش درمان تکمیلی بیمه دی برخوردار هستند می‌توانند با مراجعه به هریک از طرف قراردادها و صرفاً با ذکر کد ملی مورد پذیرش قرار بگیرند، ابراز کرد: در این صورت خدمات به‌صورت رایگان به آن‌ها ارائه می‌شود.

وی در ادامه این بخش اذعان کرد: خوشبختانه در استان بیش از 65 هزار نفر در حوزه درمان زیر پوشش داریم که 54 هزار نفر خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

مدیر شرکت بیمه دی استان همدان سپس با اشاره به اینکه خدمات ما فقط منحصر به عزیزان بنیاد شهید و ایثارگران نبوده و ارائه خدمات متنوع از سوی این شرکت بیمه‌ای را داریم، گفت: ما در بخش‌های مختلف بیمه‌ای نظیر بیمه مسئولیت، مهندسی و آتش‌سوزی به اصناف، بازاریان، باربری و سایر رشته‌هایی که به شرکت‌های بازرگانی مرتبط هستند، ارائه خدمت داریم و هیچ محدودیتی در بیمه افراد نداریم.

بختیاری اضافه کرد: قرارداد درمان بیمه دی واقعاً تحول عظیمی داشته و پرداخت‌ها به مراجع طرف قراداد بسیار متنوع است، اما گاهی مشکلاتی نیز در حوزه دارو وجود دارد که به‌دلیل عدم تعلق داروی مربوطه به بیمه نبوده و مربوط به تأمین آن است.

وی شرکت بیمه دی را جزء شرکت‌هایی خواند که در انجام خدمات خود رقیبی ندارند و سپس اذعان کرد: این مسئله (از حیث گستردگی جامعه مخاطب) هم‌زمان با گسترش قرارداد درمان تکمیلی است.

مدیر شرکت بیمه دی استان همدان افزود: علاوه‌بر این بسیاری از ادارات دولتی و گروه‌های صنعتی کوچک‌تر با بیمه دی قرارداد دارند؛ ضمن اینکه آمادگی افزایش این گروه‌ها و صدور بیمه‌نامه‌های انفرادی را نیز در دستور کار داریم که البته منوط به رعایت اصل حُسن نیت است.

بختیاری سپس وضعیت پرداخت‌ها به بیمه‌شدگان را مطلوب خواند و گفت: خوشبختانه طرف قرادادها از این موضوع رضایت دارند.

وی در ادامه به یکی از مؤلفه‌های رفاهی شامل بیمه‌های درمانی و عمر سرمایه‌گذاری اشاره کرد و متذکر شد: متأسفانه ضریب نفوذ این دو بخش کمتر از پنج درصد بوده که نسبت به استاندارد جهانی بسیار کم است؛ برای مثال در کشوری مثل هند این رقم به 80 درصد هم می‌رسد! به هر ترتیب شرکت بیمه دی این ساختار و امکان را فراهم کرده که از این دو بخش استقبال شود و البته اطلاع‌رسانی آن منوط به تلاش شرکت‌های بیمه‌ای و سپس رسانه‌ها است، چراکه اگر این ضریب نفوذ بالا رود، با ارائه خدمت‌های حائز اهمیت آن، سود دوطرفه‌ای برای مردم و بیمه ایجاد خواهد شد.

   بیمه‌نامه‌های عمر و پس‌انداز نیازمند ترویج فرهنگ بیمه‌ای در استان

مدیر شرکت بیمه دی استان همدان اضافه کرد: بیمه‌نامه‌های عمر و پس‌انداز نیازمند ترویج فرهنگ بیمه‌ای در استان به‌ویژه در روستاها بوده تا این اطمینان خاطر را فراهم کنند که بیمه‌شده می‌تواند در ایامی که نیاز دارد، از سرمایه‌گذاری خود بهره‌مند شود.

بختیاری ترویج فرهنگ بیمه را یکی از اهداف این شرکت توصیف کرد و افزود: همان‌طور که عرض کردم بیمه عمر یکی از ضعف‌های جامعه ما بوده که درصددیم با جدیت آن را دنبال کنیم؛ به‌ویژه در مدارس تا جامعه جوان و نوجوان با سرمایه‌گذاری مناسب برای اشتغال و ازدواج خود در آینده از سود آن بهره‌برداری کنند.

وی سپس به اینکه بخشی دیگر جامعه هدف این شرکت مهندسین هستند، گفت: تلاش ما این است که این قشر با امنیت خاطر فعالیت‌ کرده و با مزایایی که برای آن‌ها درنظر می‌گیریم، از طیب خاطر برخوردار شوند.

مدیر شرکت بیمه دی استان همدان از بیمه منازل مسکونی با پرداخت مبلغ اندک نیز خبر داد که می‌توانند تعهدات گسترده‌ای در قِبال آن دریافت کنند و سپس بر اعلام آمادگی مشاوران این شرکت بیمه‌ای در تبیین جزئیات هریک از بخش‌ها تأکید کرد.

بختیاری در پایان بیان کرد: درحال حاضر بیمه دی صدور بیمه‌نامه‌های اتومبیل را در هشت قسط ارائه می‌دهد که بسیار مناسب بوده و مورد استقبال شهروندان عزیز نیز قرار گرفته است.

 

   بیمه دی دارای رتبه یک توانگری مالی

معاون شرکت بیمه دی در استان همدان نیز در ادامه خاطرنشان کرد: بیمه دی دارای رتبه یک توانگری مالی در صنعت را با رشد 84 درصدی در تولید حق بیمه در سال ١4٠٢ به‌دست آورده است.

مصطفی جلیلی افزود: این شرکت با اجرای سیاست‌های تعیین‌شده توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و نیز مدیریت بهتر نسبت به دوره گذشته، از رشد قابل توجهی برخوردار باشد.

شناسه خبر 79724