شناسه خبر:79780
1402/12/3 11:49:09
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در غرفه روزنامه سپهرغرب بیان کرد:

خلاقیت و نوآوری در برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های کشور مشهود است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران خلاقیت و نوآوری زیادی مشهود است، عنوان کرد: تعامل با رسانه‌های حاضر در نمایشگاه از دستاورد‌های مهم برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران است.

مسعود ویژه عصر چهارشنبه با حضور در غرفه روزنامه سپهرغرب در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، خاطرنشان کرد: باعث خوشحالی و خرسندی است که در چهارمین روز از برگزاری این نمایشگاه در غرفه روزنامه سپهرغرب حضور پیدا کردم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی رسانه‌های کشور است، ادامه داد: در این دور از برگزاری نمایشگاه از رسانه‌های غیر رسمی نیز حضور چشمگیری دارند که باعث رونق نمایشگاه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از وقفه 6 ساله در برگزاری این نمایشگاه خبر داد و گفت: از سال 1396 تاکنون به‌خاطر برخی از مسائل به‌ویژه بیماری کرونا برگزاری این نمایشگاه انجام نشد.

ویژه خلاقیت و نوآوری در اجرای بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران را یک ویژگی مهم این دور از نمایشگاه بیان کرد و افزود: اگر در برخی زمینه‌ها نیز کمبود و کاستی وجود دارد، به این دلیل است که تعطیلی این نمایشگاه و راه‌اندازی مجدد آن یک‌سری نقاط ضعف در برگزاری ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه در آستانه انتخابات است، ادامه داد: با توجه به اینکه بزرگ‌ترین رویداد سیاسی کشور انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است، از چند ماه قبل در این خصوص فعالیت‌های خود را در سطح استان و سایر شهرستان‌ها آغاز کرده‌ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نقش رسانه‌ها برای تشویق مردم به مشارکت در انتخابات را مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: از حضور دو رسانه وزین همدان در این نمایشگاه تقدیر و تشکر می‌کنم.

ویژه تعامل با سایر رسانه‌های فعال در کشور را از دستاورد‌های مهم برگزاری این نمایشگاه بیان کرد و افزود: باید در سطح کشور به جایی برسیم که رسانه‌ها به‌راحتی تجارب موفق خود را در اختیار سایر همکاران رسانه‌ای خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته نیز برخی از اصحاب رسانه استان همدان از محل برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران بازدید کردند، خاطرنشان کرد: هم‌زمان با همین روز نشست دیدار استاندار محترم همدان با اصحاب رسانه استان و با محوریت و موضوع مشارکت در انتخابات در مجتمع فرهنگی و هنری شهید سیدمرتضی آوینی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه حماسه طوفان‌الاقصی تمامی معادلات سیاسی دشمن را تحت تأثیر قرار داده است، ادامه داد: دشمن بعد از این ماجرا به دنبال انتقام‌گیری بود که در حادثه تروریستی کرمان نیز شاهد ظلم و جنایت‌های آنان هستیم.

ویژه با تأکید بر حضور همه اقشار مردم در انتخابات اسفندماه، بیان کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه به‌خوبی نشان دادند که همواره پشتیبان ولی فقیه هستند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برایشان مقدس و ارزشمند است.

وی در پایان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، خاطرنشان کرد: ایران همواره در توجهات حضرت ولی عصر (عج) بوده و امام زمان یار و یاور مردم و این کشور است.

 

شناسه خبر 79780