شناسه خبر:84499
1403/4/17 18:47:58
تحقق وعده همراه اول نسبت به مشتریان خوش حساب؛

جشنواره وصول مطالبات همراه اول در استان مرکزی برگزار شد

جشنواره وصول مطالبات مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول استان مرکزی با حضورمدیرتجاری، رئیس اداره امورمشتریان سیار، حراست، روابط عمومی،بازرسی و اصحاب رسانه درمخابرات منطقه مرکزی برگزار گردید

در این آیین،سید مجتبی سجادی مدیر تجاری مخابرات منطقه مرکزی ضمن تبریک عید غدیر افزود:اپراتور همراه اول بیشترین سهم را در بازار ارتباطات سیار به خود اختصاص داده است این در حالی است که تاکنون مشتریان همراه اول نیز بهترین عملکرد را در پرداخت قبوض داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره وصول مطالبات همراه اول در راستای ارج نهادن به اعتماد و خوش حسابی مشتریان، هرساله در سطح کشور برگزار می‌شود.

سجادی با بیان اینکه در سطح استان مرکزی بیش از یک و نیم میلیون مشترک اعتباری و دائمی همراه اول فعال و از خدمات ارائه شده بهره مند می‌شوند،یادآور شد: اپراتور همراه اول در راستای وظایف خود و با هدف تشویق و ترغیب مشتریان وفادارش،کمپین وصول مطالبات را با حضور مسوولان و نمایندگان دستگاههای مربوطه برگزار و جوایز نفیسی نیز به مشتریان خود اهدا می‌کند.

مدیر تجاری مخابرات منطقه مرکزی در خصوص تعداد جوایز در نظر گرفته شده در این جشنواره گفت: 10 هدیه 10میلیون ریالی و 10هدیه 5میلیون ریالی در این دوره از جشنواره به مشتریان خوش شانس همراه اول تعلق خواهد گرفت.

وی افزود:برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند در راستای ایجاد انگیزه در بین مشترکین تاثیرگذار باشد.

سجادی ادامه داد: در سال گذشته صد در صد مطالبات شرکت ارتباطات سیار در استان مرکزی وصول شد به همین دلیل اپراتور همراه اول بر خود فرض می‌داند که به پای قدردانی از مشتریان خوش‌حساب خود این جشنواره را با کیفیت بیشتری در دوره‌های آینده برگزار نماید. روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی

شناسه خبر 84499