شناسه خبر:17361
1398/11/23 13:44:26
رئیس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد:

کشف ۱۲ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف ۱۲ هزار لیتر گازوئیل به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز کارآگاهان پلیس آگاهی استان همدان موفق به شناسایی اشخاصی در شهر همدان شدند که با جمع آوری غیر قانونی فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای آنها را دپو کرده و در فرصت مناسب با کامیون بنز که تانکر در داخل آن جاسازی شده تحت پوشش سیب زمینی به استان‌های دیگر انتقال می‌دهند.

وی افزود: در این راستا ۲ اکیپ تلفیقی از مأمورین پلیس امنیت و آگاهی استان به صورت محسوس و نامحسوس به آدرس ذکر شده اعزام و پس از چندین ساعت مشاهده شد یک دستگاه کامیون بنز وارد شرکت شده و اقدام به تحویل فرآورده‌های نفتی در داخل تانکر کامیون جاسازی شده کردند.

سرهنگ رضا زارعی ادامه داد: مأمورین بلافاصله مالک شرکت و راننده کامیون را که در حال بارگیری فرآورده نفتی بودند را دستگیر کردند.

وی بیان داشت: مأموران گازوئیل قاچاق کشف شده به مقدار تقریبی ۱۲ هزار لیتر به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال را به همراه کامیون، راننده و مالک کارخانه به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال و ضمن تشکیل پرونده؛ برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: سوخت یکی از قدیمی ترین کالاهای مورد علاقه قاچاقچیان بوده و پلیس آگاهی استان همدان تلاش دارد هزینه‌های قاچاقچیان را افزایش داده تا قاچاق این فرآورده که متعلق به تمام ملت ایران است به صرفه نباشد.


منبع: خبرگزاری مهر

شناسه خبر 17361