شناسه خبر:18978
1399/1/7 08:03:48

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار ایلام با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مبارزه با کرونا به این استان کمک می‌کنند، گفت: استفاده از توان و ظرفیت این نیروها برای کمک به ستاد ملی و استانی کرونا در این شرایط بسیار حائز اهمیت است.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست مشترک با معاون هماهنگی قرارگاه منطقه‌ای ارتش غرب کشور، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی استان، رییس جمعیت هلال احمر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در پای کار آمدن نیروهای مسلح برای مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: در این راستا قرارگاه ارتش در غرب کشور کنترل مبادی ورودی و خروجی و ضد عفونی شهرستان‌های چرداول، سیروان، ایوان و هلیلان را بر عهده گرفته است.

وی افزود: همچنین سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و بهداشت و درمان کنترل مبادی ورودی و ضدعفونی دیگر مناطق استان را پوشش می‌دهند.

استاندار ایلام در ادامه ضمن قدردانی از اهتمام جدی سپاه و نیروی انتظامی در ضدعفونی و کنترل مناطق مختلف و مبادی ورودی استان گفت: در 11 مبادی ورودی استان با دستگاه تب‌سنج و با کمک دستگاه‌های متولی ورود و خروج افراد تحت نظر و کنترل است و باید با شدت ادامه یابد.

سلیمانی دشتکی هدف از کنترل و پایش مبادی ورودی و خروجی استان را علاوه بر اجرای طرح غربالگری، ممانعت از ورد افراد غیر بومی به استان با توجه به ممنوعیت برنامه‌های سفر نوروزی عنوان کرد.

 

شناسه خبر 18978