شناسه خبر:19748
1399/1/28 09:23:25

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از اجرای رزمایش سلامت توسط هیئات مذهبی لشکر 28 پیاده کردستان خبر داد و گفت: پنج هیئت مذهبی که توسط لشکر 28 پیاده کردستان به ثبت رسیده در راستای مقابله با ویروس کرونا در تلاشند.

نورعلی خزاعی روز چهارشنبه اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور به ویژه استان کردستان، جوانان عضو هیئات مذهبی استان اقدام به فعالیت در راستای مبارزه با این ویروس کردند.

وی با اشاره به فعالیت هیئات مذهبی لشکر 28 پیاده کردستان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا افزود: اجرای رزمایش سلامت از اقدامات پنج هیئت مذهبی لشکر 28 پیاده کردستان است که در سطح شهرستان‌های استان از جمله سنندج و مریوان فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: این هیئات روزانه دو هزار ماسک و 100 دست لباس بین مردم و بیمارستان‌های سطح شهر سنندج توزیع می‌کنند.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران حافظان امنیت کشور و مدافعان سلامت هستند که هیئات مذهبی ارتش این روزها نیز در استان کردستان از جمله شهرستان‌های سنندج و مریوان در حال خدمت به مردم هستند.

خزاعی عنوان کرد: جوانان هیئتی کشور همچنان با عشق و علاقه خاصی مشغول همکاری با مدافعان حریم سلامت در سطح شهرها و روستاها هستند و بدون ترس و بدون هیچ توقعی مشغول ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی و مبارزه با ویروس کرونا هستند.

وی همچنین از اهدای خون اعضای هیئت مذهبی جوادالائمه شهرستان سنندج خبر داد و بیان کرد: 24 نفر از جوانان عضو این هیئت مذهبی در راستای کمک به بیماران به ویژه بیماران کرونایی خون خود را اهدا کردند.

شناسه خبر 19748