شناسه خبر:19978
1399/2/1 23:38:44

سپهرغرب، گروه خبر: معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه همدان گفت: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی برای اجرای رزمایش مؤمنانه، برنامه ضیافت همدلی در همدان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی از اجرای برنامه ضیافت همدلی در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی برای اجرای رزمایش مؤمنانه، برنامه ضیافت همدلی در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه که به‌صورت سراسری از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می‌شود، قرار است در استان همدان به‌مناسبت فرا رسیدن ماه ضیافت الهی بسته‌های غذایی تهیه شده و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه همدان بیان کرد: در برنامه برای استان همدان تهیه دو هزار بسته معیشتی درنظر گرفته شده است که با توجه به منابع موجود و موقوفاتی که در استان وجود دارد، درنظر داریم بیش از آنچه درنظر گرفته شده است را محقق کنیم.

وی عنوان کرد: در این طرح درتلاشیم دو هزار و 500 تا سه هزار بسته معیشتی که شامل ارزاق ضروری هستند را به قیمت هر بسته 250 تا 300 هزار تومان تهیه کرده و در هرشهرستان مطابق با نیاز منطقه توزیع کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه اعتبار درنظر گرفته‌شده برای اجرای طرح ضیافت همدلی در استان همدان 800 تا 900 میلیون تومان است، ابراز کرد: درتلاشیم با مشارکت خیران و افزایش منابع مالی، این طرح را در ابعاد گسترده‌تری اجرا کنیم.

شناسه خبر 19978