شناسه خبر:20056
1399/2/3 09:39:48

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه چهار هزار و 100 خانوار نیازمند در نهاوند شناسایی شده است، گفت: به‌منظور سهولت و تسریع در توزیع بسته‌ها، فهرست خانوارها اولویت‌بندی شده و هر نهاد و مؤسسه، جامعه هدف خود را براساس آن فهرست پوشش خواهد داد.

علی مختاری اظهار کرد: به‌منظور برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه با همکاری نهادهای حمایتی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها، تاکنون چهار هزار و 100 خانوار نیازمند در شهرستان نهاوند شناسایی شده است.

وی افزود: رزمایش مواسات مؤمنانه در ماه مبارک رمضان طی دو مرحله انجام خواهد شد که روز پنجشنبه آینده درصورت فراهم شدن شرایط، نخستین مرحله آن اجرا و بسته‌های غذایی بین تعدادی از نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: به‌منظور سهولت و تسریع در توزیع بسته‌ها، فهرست خانوارها اولویت‌بندی شده و هر نهاد و مؤسسه، جامعه هدف خود را براساس آن فهرست پوشش خواهد داد.

وی با بیان اینکه رزمایش مؤمنانه استفاده از ظرفیت مردم برای مردم است، اضافه کرد: هدف همه نهادهای حمایتی و مؤسسات خیریه یکی است، اما به‌منظور جلوگیری از موازی‌کاری، کمک مؤمنانه به‌صورت واحد در قالب قرارگاه رزمایش اجرا می‌شود.

مختاری در پایان با بیان اینکه میزان بسته‌های درنظر گرفته‌شده برای توزیع بین خانوارهای نیازمند 300 تا 350 هزار تومان است، گفت: از مردم نیکوکار شهرستان برای اجرای هرچه بهتر طرح دعوت می‌کنیم تا کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب‌هایی که قبلاً اعلام شده واریز کرده و کمک‌های غیر نقدی خود را نیز به پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهر و روستا تحویل دهند.

شناسه خبر 20056