شناسه خبر:21234
1399/2/20 09:43:01
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مطرح کرد:

اجرای طرح قربانی ماه رمضان با محوریت کانون‌های مساجد

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: طرح قربانی ماه رمضان با همت خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و با محوریت کانون‌های مساجد در این استان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور با اشاره به اجرای طرح قربانی ماه رمضان با همت خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا اظهار کرد: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(سلام‌الله‌علیها) تعداد 1200 بسته گوشت متبرک، جهت توزیع بین مناطق و افراد نیازمند به استان کرمانشاه ارسال شد.

وی افزود: هزینه اقلام مذکور توسط خیران برنامه سمت خدا و همچنین مؤسسه و کانون حضرت خدیجه(سلام‌الله‌علیها) تأمین شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه بیان کرد: این نذورات قربانی تا عصر روز پنج‌شنبه، 18 اردیبهشت با مدیریت 20 کانون شهری و روستایی، ضمن رعایت حریم و آبروی خانواده‌های بی‌سرپرست و نیازمند، توزیع می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسته‌های نذورات به 20 کانون شاخص و معتمد شهری و روستایی که در زمینه حمایت از محرومان فعال هستند یا اینکه در مناطق محروم دایر هستند، تحویل داده شد.

حجت‌الاسلام کلات‌پور عنوان کرد: تمامی این بسته‌ها با حفظ حرمت و شأن خانواده‌های بی‌سرپرست و نیازمند که قبل‌تر از طریق کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در محله‌های مختلف شهر شناسایی شدند، توزیع می‌شود.

شناسه خبر 21234