شناسه خبر:21865
1399/2/30 09:24:40

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرعامل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: مطبوعات و رسانه‌های استان سابقه بسیار خوبی دارند و نسبت به سایر استان‌ها دارای ظرفیت بسیار بالایی هستند و در این حوزه اساتید و افراد بسیار باتجربه و حرفه‌ای در استان فعالیت می‌کنند.

سید علی کریمی با حضور در خانه مطبوعات و دیدار با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان با بیان اینکه افراد توانایی در این دوره از خانه مطبوعات دور هم جمع شده‌اند، اظهار کرد: در گذشته هم خانه مطبوعات وجود داشته و زحمات زیادی کشیده شده ولی رونقی که این خانه جدید دارد را نداشته‌اند و مجموعه فعالیت‌هایی که در این دوره انجام شده، اقدامات قابل قبول و برای بنده نیز قابل لمس است.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: البته در ادامه راه، سختی‌ها مشکلات و چالش‌های زیادی وجود دارد و هیئت مدیره خانه مطبوعات وظیفه خطیری نیز بر عهده دارند، ولی خدا را شکر می‌کنم در این مدت کوتاهی که فعالیت خود را شروع کرده‌اند توانسته‌اند در بحث زیرساخت‌ فضای بسیار خوبی فراهم و در بحث مطالبات نیز عملکرد خوبی داشته‌اند.

کریمی با بیان اینکه فضای ورزش فضای بسیار گسترده‌ای است، خاطر نشان کرد: به صورتی‌که ورزش با عامه مردم ارتباط دارد و امروزه همه ورزش را به ‌عنوان یک ضرورت می‌شناسند.

وی با اشاره به مشکلات پیش‌ِرو ادامه داد: با همه این سختی‌ها با مدیریت جهادی دوستان و برنامه‌ریزی توانستیم، تعامل خوبی با فضای رسانه، دستگاه‌ها، وزارت ورزش، هیئت‌های ورزشی، ورزشکاران ایجاد کنیم، که نتیجه آن رضایتمندی نسبی از عملکردمان است.

کریمی تاکید کرد: امیدوارم در سال 99 با تدابیری که وزارتخانه اندیشیده و تلاش دوستان در ورزش و جوانان استان بتوانیم شرایط بهتری برای ورزش استان رقم بزنیم.

شناسه خبر 21865