شناسه خبر:26652
1399/5/22 03:06:51
‍ مدیر فنی تیم دسته دومی پاس همدان:

پاس با قدرت و انگیزه به مصاف چوکا می‌رود

سپهرغرب، گروه ورزشی:مدیر فنی تیم پاس گفت: پاس با قدرت و انگیزه به مصاف چوکا می‌رود و در دو بازی پیش رو حرف‌هایمان را در زمین بازی می‌زنیم و به حواشی توجهی نداریم.

احمد جمشیدیان در مورد بازی هفته گذشته برابر حریف کرمانی تصریح کرد: سه اشتباه مرگ‌بار مقابل مس که یکی از بهترین تیم‌های گروه ما در لیگ دو بود، داشتیم و تاوانش را هم دادیم.

وی افزود: در بازی مقابل مس شهر بابک درمجموع مستحق باخت نبودیم. البته 15 دقیقه ابتدایی بازی را از دست دادیم و یک گل دریافت کردیم، یک گل دیگر هم باید دریافت می‌کردیم، این اشتباهات فنی بود که داشتیم و در ادامه آن‌ها را برطرف کردیم.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: تا قبل از نیمه نخست هم نزدیک به پنج موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که متأسفانه از دست دادیم. نیمه دوم نیز کاملاً مسلط بر بازی بودیم، وزش شدید باد هم مشکلاتی را ایجاد کرد و از نقطه کرنر هم متحمل دو گل یک‌ضرب شدیم، جایگری و تمرکز بازیکنان خوب نبود، بر این اساس تیمی که از روی نقطه کرنر دوبار دروازه‌اش باز می‌شود، مستحق باخت است.

وی اضافه کرد: تمام اشتباهاتی که در یک فصل انجام ندادیم را در این بازی انجام دادیم. با وجود همه مشکلاتی که در این بازی داشتیم، می‌توانستیم به‌راحتی بازنده نباشیم و سه امتیاز کسب کنیم.

مدیر فنی پاس خاطرنشان کرد: باخت مقابل مس را به گردن می‌گیریم. پنج شش بازیکن را در اختیار نداشتیم و اگر می‌توانستیم هر 11 بازیکن را هم تعویض می‌کردیم، هرچند مجوز تعویض بیشتر از پنج بازیکن را نداشتیم.

وی بیان کرد: بازیکنان در روز بد خود بودند و باید بررسی کنیم که دلایلش چه بوده است، کل تیم خسته بود و کیفیت و انگیزه لازم را نداشتند.

جمشیدیان با تأکید بر اینکه بازی با مس را فراموش کرده‌ایم و به فکر بازی مقابل چوکا هستیم، گفت: تمرینات را با انگیزه مضاعف پیگیری و شرایط را طوری فراهم می‌کنیم تا کسانی که امکان بازی و انگیزه لازم را دارند، کمک کنند.

وی با اشاره به بازی این هفته، افزود: بازی حساسی مقابل تیم خوب چوکا داریم که آماده این بازی می‌شویم. لیگ و بازی‌ها برای ما ادامه دارد، امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

جمشیدیان اظهار کرد: قطعاً تغییرات زیادی نیاز داریم تا تیم را با انگیزه بهتر و توان بیشتر وارد بازی با چوکا کنیم. احساس می‌کنم که شاید یک مقدار حواشی هم باعث شده تا این بازی را از دست بدهیم، آن 10 نفری که به‌خاطر کرونا کنار ما نبودند و کمتر بودند را برای بازی با چوکا به تیم اضافه می‌کنیم.

وی بیان کرد: هدف ما حضور با قدرت بیشتر، کیفیت بهتر و اشتباهات کمتر مقابل چوکا بوده، در فوتبال امروز اگر اشتباه بکنیم، جبران آن بسیار سخت است.

شناسه خبر 26652