شناسه خبر:32644
1399/9/8 15:57:37

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از توزیع بسته معیشتی کمک‌های مؤمنانه در سطح شهرستان خبر داد و گفت: حدود دو هزار و 500 بسته معیشتی درحال توزیع است که این کمک‌ها با همراهی خیران بیشتر می‌شود.

سیدجواد حسینی در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج و سپاه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری برای ریشه‌کنی فقر و مواسات و همدلی از نخستین روزهای شروع بیماری منحوس کرونا با یاری خداوند و کمک خیرین اقدام به توزیع کمک‌های مؤمنانه داشته است.

وی با بیان آنکه در این زمینه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون طی چند مرحله توزیع بسته‌های کمک‌های مؤمنانه در شهرستان انجام شده است، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون سپاه و بسیج اقدام به توزیع 25 هزار بسته معیشتی بین اقشار نیازمند شهرستان و خانواده‌های زیر پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های بیماران کرونا و همچنین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا به‌مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: در این زمینه حدود دو هزار و 500 بسته معیشتی درحال توزیع است که این کمک‌ها با همراهی خیران بیشتر می‌شود.

وی با بیان آنکه برای هر کدام از این بسته‌ها 400 هزار تومان هزینه شده است، افزود: این بسته‌‌ها به همت و کمک خیران در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج جمع‌آوری شده است.

این مقام مسئول گفت: تا پایان سال این کمک‌ها ادامه دارد.

حسینی توزیع 900 بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان را از دیگر اقدمات برشمرد و افزود: قربانی 290 رأس گوسفند و توزیع گوشت گوسفندی در قالب بسته‌های پروتئینی، توزیع 50 هزار قرص نان و تهیه و توزیع 115 کارت هدیه 200 هزار تومانی از دیگر اقدامات بسیجیان شهرستان ملایر در سال جاری بوده است.

وی تهیه 38 سری جهیزیه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان، کمک در عرصه کشاورزی 52 مهندس با ایجاد همگرایی بین علم روز و تجربه کشاورزان در بیش از 156 روستا را در قالب 250 هکتار کشت آبی و بیش از 400 هکتار کشت دیم پوشش و غیره را نیز از دیگر اقدمات بسیجیان ملایر برشمرد.

شناسه خبر 32644