شناسه خبر:35818
1399/11/6 10:01:09

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری رویداد ملی طواف با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه خبر داد.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی در نشست استانی رویداد ملی طواف که در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت کاهش آسیب‌های اجتماعی و اینکه سازمان تبلیغات اسلامی کشور به‌عنوان دبیر کار گروه آسیب‌های اجتماعی در وزارت کشور تعیین شده است، طرح ملی طواف را راه‌اندازی کرده است.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و وجود 400 هزار حاشیه‌نشین در کرمانشاه، افزود: در استان کرمانشاه کارهای بسیار خوبی انجام گرفته اما به‌دلیل عدم انسجام لازم نتیجه مطلوب حاصل نشده است و هدف اداره‌کل تبلیغات اسلامی ایجاد یک جریان فرهنگی منسجم در اجرای برنامه‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیشنهاد گردآوری یک اطلس فرهنگی از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه داده شده است که استقبال مسئولان استانی را به همراه داشته است و امیدواریم فاز اجرایی تهیه این اطلس به‌زودی آغاز شود.

احمدی با اشاره به هدف از برگزاری رویداد طواف، گفت: هدف از اجرای این طرح گردآوری طرح‌های پیشنهادی و همفکری میان اقشار مختلف جامعه اعم از دستگاه‌های اجرایی مرتبط، گروه‌های جهادی، سمن‌ها، دانشجویان و مردم برای یافتن راهکارهای مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: این رویداد در موضوعات خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی مناطق محروم برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: فعالین و ایده‌پردازان می‌توانند طرح‌های خود را به شماره 09912395806 در پیام‌رسان ایتا تا تاریخ 16 بهمن ماه ارسال کنند.

احمدی خاطر نشان کرد: پس از ارزیابی و پالایش طرح‌های منتخب استان کرمانشاه این طرح‌ها به دبیرخانه رویداد ملی طواف ارسال و به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

شناسه خبر 35818