شناسه خبر:40106
1400/2/13 09:35:59

سپهرغرب، گروه خبر: جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله قاچاق شامل 51 تُن شکر و خوراک دام و طیور به ارزش چهار میلیارد ریال در شهرستان کنگاور و محموله کالای قاچاق در پاوه خبر داد.
سردار «جمال سلمانی» روز یکشنبه گفت: مأموران انتظامی کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی نخست 25 تُن شکر قاچاق کشف شد، افزود: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله به دو میلیارد و 500 میلیون ریال می‌رسد.
سردار سلمانی تأکید کرد: همچنین در بازرسی از دیگر کامیون توقیفی هم 26 تُن خوراک دام و طیور قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری دو نفر در این خصوص و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.
   کشف سه و نیم میلیارد ریال کالای قاچاق در پاوه
وی از کشف مقدار زیادی کالای قاچاق شامل روسری و شال زنانه، گردو، تلویزیون، سیگار و کالسکه کودک با تلاش مأموران پلیس پاوه و در نقاط مرزی این شهرستان خبر داد.
سردار سلمانی یادآور شد: پس از اطلاع پلیس درخصوص حضور تعدادی قاچاقچی در یکی از روستاهای نوار مرزی، تیمی از مأموران به‌سرعت در محل حاضر شده که قاچاقچیان نیز با مشاهده مأموران ضمن به‌جا گذاشتن کالاهای قاچاق، به‌سرعت و با توجه به آشنایی به مناطق سخت‌گذر، متواری شدند.
این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در بازرسی‌های انجام‌شده چهار هزار و 500 عدد شال و روسری، 80 هزار نخ سیگار، 500 کیلوگرم گردو، دو عدد کالسکه کودک و یک دستگاه تلویزیون 65 اینچ قاچاق کشف شد.
وی با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف‌شده طبق نظر کارشناسان به سه میلیارد و 500 میلیون ریال می‌رسد، از تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری خبر داد.

شناسه خبر 40106