شناسه خبر:41503
1400/3/12 09:20:30
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

توجه شهرداری همدان به مباحث فرهنگی مثبت است

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: شهرداری همدان به‌خوبی توانسته در بحث مباحث فرهنگی ورود کند و اقدامات خوبی را نیز انجام داده است.

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری صبح روز دوشنبه در بازدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اظهار کرد: امروز شهرداری همدان از وظایف و خدمات خود در بحث زیرساخت‌های شهری فراتر رفته و به‌خوبی توانسته در مباحث فرهنگی و اجتماعی ورود کند.

وی افزود: شهرداری همدان از اینکه صرفاً به آن نگاه آسفالت‌ریزی و زیرساختی داشته باشیم، عبور کرده و توانسته در محتواسازی و پیوست‌های فرهنگی که ضرورت امروز جامعه است، قدم بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به تخصصی شدن فرهنگ‌سراهای شهرداری همدان، گفت: اینکه امروز هریک از فرهنگ‌سراهای شهرداری همدان در یک محور تخصصی فعالیت دارند و یک مسئله مهم شهر را واکاوی می‌کنند، ایده بسیار خوبی است.

حجت‌الاسلام نظیری خاطرنشان کرد: این نگاه باعث رشد و ارتقای فکری شهر همدان خواهد شد‌.

وی با بیان اینکه همیاران محلات ظرفیت بسیار خوبی است، بیان کرد: محلات ما باید به سمتی حرکت کنند که به‌وسیله خود مردم محله مشکلات شناسایی و حل شود که هدف اصلی شورایاری محلات هم همین موضوع است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: اگر ما فرهنگ اصیل و مذهبی را توسعه دهیم، بسیار از هزینه‌هایی که به ما تحمیل می‌شود، کمتر خواهد شد و روزبه‌روز در این حوزه رشد خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام نظیری با بیان اینکه کارشناسان ما آماده همکاری با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان هستند، گفت: ما در مجموعه تبلیغات اسلامی با یک نگاه فرهنگی دینی، در حوزه فرهنگی و اجتماعی تکلیف داریم.

وی افزود: با نیازهای امروز جامعه اگر کارشناسان ما در کنار کارشناسان شهرداری همدان قرار بگیرند، در حوزه فرهنگی و اجتماعی می‌توانیم قدم‌های مثبت بیشتری را برداریم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نیز با بیان اینکه امروز انتظارت از شهرداری‌ها فراتر رفته است، گفت: امروز شهرداری همدان در بحث خطیر مباحث فرهنگی و اجتماعی توانسته به‌خوبی ورود پیدا کند.

روح‌الله وجدی‌هویدا خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان یکی از سازمان‌های 11 گانه شهرداری همدان بوده که در مباحث مختلف فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به تخصصی شدن فرهنگ‌سراهای شهرداری همدان، بیان کرد: فرهنگ‌سرای تشکل‌های مردمی، فرهنگ‌سرای گردشگری، فرهنگ‌سرای قرآنی، فرهنگ‌سرای هنر و رسانه، فرهنگ‌سرای علمی و فرهنگ‌سرای کودک و خانواده ازجمله فرهنگ‌سراهای تخصصی ما هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: به‌طور قطع توسعه شهر با همکاری شهروندان امکان‌پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، بیان کرد: در بخش ورزش شهروندی و تیم‌داری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، مرکز جامع آموزش‌های شهروندی، همیاران محلات، گردشگری و اجتماعی اقدامات گسترده‌ای در چندسال اخیر صورت گرفته است.

وجدی‌هویدا افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری با تبلیغات اسلامی استان همدان بیشتر و بهتر فرهنگی اسلامی را گسترش دهیم.

شناسه خبر 41503