شناسه خبر:41715
1400/3/19 10:05:24

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان جشنواره هنرهای تجسمی استان با عنوان «امید» خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی اظهار کرد: این اداره‌ کل با هدف اشاعه و ترویج روحیه امید و نشاط اجتماعی، ارج نهادن به پدیدآورندگان آثار فاخر هنری و تبیین نقش هنر و هنرمندان به‌عنوان کنشگران موثر اجتماعی، این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی استان را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه جشنواره امسال با موضوع «امید و نشاط اجتماعی» برگزار می‌شود، گفت: بخش ویژه این جشنواره به موضوع دفاع مقدس اختصاص داده شده و با توجه به اهمیت والای ایثار و شهادت به تعدادی از هنرمندان که در بخش ویژه جشنواره شرکت کنند، به انتخاب هیئت داوران جشنواره لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

احسانی با تأکید بر اینکه جشنواره تجسمی «امید» در سه بخش نقاشی، پوستر و عکس پذیرای آثار هنرمندان خواهد بود، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا دوم مردادماه اعلام شده و هر هنرمند می‌تواند با حداکثر سه اثر در مسابقه شرکت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره 13 مردادماه به میزبانی شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

شناسه خبر 41715