شناسه خبر:41918
1400/3/24 09:17:49

داوطلب ششمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه توجه به معیشت مردم یکی از مهم‌ترین اهداف برای ورود به شورای اسلامی همدان است، خاطرنشان کرد: بازآفرینی و توانمندسازی مناطق محروم از اهداف و برنامه‌های مهم بنده برای حضور در شورای اسلامی شهر همدان است.

از سوابق اجرایی این کاندیدای شورای اسلامی همدان در سال 1400 می‌توان به عضویت پایه یک ساختمان نظام‌مهندسی استان همدان، رزمنده گردان غواصی دفاع مقدس، دانش‌آموخته دانشگاه بوعلی سینا همدان، مدیریت قرارگاه سازندگی اجرایی خاتم انبیا (ص)، مدیریت فنی سرریز سد مخزنی کرخه (بزرگ‌ترین سد مخزنی خاورمیانه)، مدیریت فنی، تجهیز و راه‌اندازی کارگاه سد گتوند (بلندترین سد سنگ‌ریزه‌ای کشور)، مدیریت پروژه سد هراز واقع در استان مازندران، مدیریت فنی پروژه افزایش ارتفاع سد اکباتان همدان، مدیریت پروژه شبکه آبیاری و زهکشی رضوان اهواز، مدیریت در ساخت یک هزار واحد مسکن مهر در شهر همدان، مدیریت در ساخت 500 واحد مسکونی پیش‌ساخته در زلزله شهر ورزقان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت استحکام ساخت سعیدیه، مجری پروژه‌های سازه RS خط یک مترو تهران واقع در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، سازه A02 مجموعه اداری، تجاری پردیس نور تهران، سازه‌های راهبران و LPS ایستگاه مترو شهر جدید هشتگرد کرج، بخشی از مجموعه 235 واحد کوثر همدان، احداث پارک پردیسان همدان، مدیریت پروژه 480 واحدی طرح اقدام مسکن فرهنگیان همدان و غیره اشاره کرد.

با توجه به نزدیک شدن به انتخابات رئیس جمهوری و شورای شهر و روستا‌ها روزنامه سپهرغرب در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم و نیز شناخت شهروندان با یکی از کاندیدای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر مصاحبه‌ای انجام داده است که در ادامه می‌خوانید:

سید علی رضوی‌اکمل با بیان اینکه یکی از اهداف حضور بنده برای کاندیداتوری ششمین دوره از شورای شهر و روستا کمک به توزیع متوازن شهری است، افزود: ایجاد نظام هماهنگ توسعه‌ای در مناطق چهارگانه همدان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های من بعد از ورود به شورای شهر و روستا است.

وی با بیان اینکه توجه به معیشت مردم یکی از مهم‌ترین اهداف برای ورود به شورای اسلامی همدان است، خاطر نشان کرد: بازآفرینی و توامندسازی مناطق محروم از اهداف و برنامه‌های مهم بنده برای حضور در شورای اسلامی شهر همدان است.

داوطلب ششمین دوره از انتخابات شورای شهر و روستا همدان با اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی عنوان کرد: یکی از اهداف بنده برای حضور در شورای اسلامی شهر همدان افزایش آگاهی مردم و مدیران به قوانین است.

رضوی‌اکمل بیان کرد: در نظر دارم با ایجاد تدابیری از سردرگمی مردم برای پیگیری کارهایی که مربوط به شهرداری‌‌ها می‌شود جلوگیری کنم.

وی تقویت دولت الکترونیک در سیستم شهرداری را یکی از اهداف و برنامه‌های خود برای حضور در شورا اعلام کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که در شهرداری‌ها وجود دارد بحث بی‌عدالتی در ارائه تخفیف‌ها به افراد و اقشار مختلف است و به عقیده بنده می‌توان با ارائه طرح‌های مناسب، ایجاد وضع قوانین شفاف و بازرسی ویژه و مداوم این عدالت را بر قرار کند.

وی افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های ورزشی و سند گردشگری یکی از اهداف بنده برای حضور در شورای اسلامی شهر‌ها است.

دواطلب ششمین دوره از انتخابات شورای شهر همدان با بیان اینکه ظرفیت‌های ورزشی می‌تواند در افزایش شور و نشاط افراد جامعه موثر باشد، خاطر نشان کرد: عدم یکپارچگی و انسجام کافی در شورای پنجم باعث شد که اعضای این دوره از شورا بر سر وضع قوانین و تصمیم‌گیری‌ها اختلاف‌نظر داشته باشند.

رضوی‌اکمل گفت: با وحدت و همدلی می‌توان باری از دوش مردم برداشت و مشکلات شهر را حل کرد.

وی با اشاره به افزایش نرخ بی‌رویه اجاره‌بها و هزینه مسکن در همدان گفت: همدان رتبه نخست در افزایش اجرا طی سال‌های اخیر کسب کرده است و مشکل مسکن به بزرگ‌ترین مشکل در استان همدان تبدیل شده است.

داوطلب ششمین دوره از انتخابات شورای شهر با بیان اینکه برای حل مشکل مسکن در شهر همدان به دنبال تدوین طرح مشترک با سازمان میراث فرهنگی وگردشگری خواهم بود، مطرح کرد: در جهت ساماندهی بافت‌های فرسوده و استفاده حداکثری از ظرفیت بافت‌های فرسوده قراردادی با این سازمان معنقد خواهیم کرد.

رضوی‌اکمل بیان کرد: با توجه به اینکه 60 درصد فضای همدان را بافت‌های فرسوده تشکیل می‌دهند اگر بتوانیم طرح جامع بافت‌های فرسوده را در همدان اجرا کنیم بسیاری از مشکلات این شهر حل خواهد شد.

وی افزود: امیدوارم شورای ششم، شورای همدل و درد آشنا با مسائل و مشکلات روز مردم و شهری باشد و انشاالله که شورای جدید بتواند با همراهی و همدلی اعضای شورای شهر مشکلات شهری را یکی پس از دیگری برطرف کند.

شناسه خبر 41918