شناسه خبر:45845
1400/6/23 10:15:22

سپهرغرب، گروه خبر: به همت قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در استان مرکزی رزمایش ملی مشق احسان در اراک برگزار شد.

صبح روز گذشته به همت قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در استان مرکزی رزمایش ملی مشق احسان با هدف توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند در اراک برگزار شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در این رزمایش اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید و با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند، رزمایش ملی مشق احسان با هدف توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند در استان برگزار شد.

مجتبی تهامی افزود: به‌منظور اجرای این رزمایش 18 غرفه در تمامی شهرهای استان برپا شده و اقدام به توزیع کیف و لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان می‌کنند.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام استان مرکزی نیز گفت: هرساله در ایام نزدیک به شروع سال تحصیلی، بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام توسط گروه‌های جهادی و خیریه‌ها طرح مشق احسان را به اجرا می‌گذارد.

امیر قدیمی افزود: بنیاد احسان نیز امسال بالغ‌بر 200 هزار کیف و لوازم التحریر که هدیه رهبر معظم انقلاب است را از طریق گروه‌های جهادی به دست نیازمندان خواهد رساند که سهم استان مرکزی در این پویش حدود پنج هزار عدد کیف و لوازم‌التحریر است.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام استان مرکزی بیان کرد: رزمایش «مشق احسان» به‌منظور اهدای نوشت‌افزار به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ایام شیوع کرونا اجرا می‌شود.

وی رزمایش مشق احسان را ازجمله بخش‌های نهضت کمک‌های مؤمنانه برشمرد.

شناسه خبر 45845