شناسه خبر:47820
1400/8/12 09:03:04

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از آغاز مرحله استانی سومین رویداد بزرگ سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در دارالجهاد همدان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، سردار مظاهر مجیدی از آغاز مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان همدان خبر داد و اظهار کرد: این رزمایش و رویداد سراسری به‌منظور شناسایی افراد توانمند و مستعد در حوزه تولید محتوای تخصصی ویژه فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای این رویداد، گفت: بازی‌های ویژه تلفن‌های همراه، نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه و پویانمایی از رشته‌های این رزمایش محسوب می‌شود، ضمن اینکه تولید آیتم‌های تصویری و پوسترهای مفهومی در کنار کارگاه‌های تخصصی تولید محتوا، از دیگر برنامه‌های این رویداد خواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تأکید کرد: کشف استعدادهایی که شرایطی برای عرضه توانمندی‌هایی خود در حوزه تولیدات دیجیتال نداشته‌اند و همچنین حمایت عملی از آن‌ها، مهم‌ترین هدف این رویداد استانی و سراسری است.

وی در پایان ابراز کرد: به‌منظور ایجاد انگیزه و تقویت تیم‌های نخبه به برگزیدگان هر محور جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود و برترین‌ها قبل از هفته بسیج به رقابت‌های کشوری اعزام خواهند شد.

شناسه خبر 47820