شناسه خبر:50203
1400/10/4 09:31:40

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌ها و سوء مدیریت‌ها مسیر توسعه کرمانشاه را کُند کرده است.

نشست هم‌اندیشی محمد رشیدی با مجموعه اعضای دانشگاه صنعتی کرمانشاه با هدف تعامل در راستای بررسی و ارائه راهکارهای توسعه استان، صبح روز پنجشنبه در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست اعضای حاضر در جلسه نکاتی را درخصوص دغدغه‌ها، مشکلات دانشگاه‌ها و استان بیان کردند و در ادامه به تشریح راهکارهایی در راستای توسعه استان پرداختند.

در ادامه این نشست رشیدی با ابراز خرسندی از مطالبه‌گری اعضای فرهیخته دانشگاه، با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت از دیرباز به‌عنوان مقوله‌ای مهم مورد توجه افراد هر جامعه‌ای بوده است، اظهار کرد: سرعت توسعه و پیشرفت در هر جامعه‌ای متغیر است که متأسفانه در استان ما با توجه به شرایط تحریم‌ها و سوء مدیریت‌ها، سرعت توسعه و پیشرفت با وجود پتانسیل و ظرفیت‌های خوب استان بسیار کُند بوده که امید می‌رود با وجود نمایندگان و مسئولین جوان و انقلابی این دوره، شاهد ارتقا و توسعه استان باشیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب که می‌فرمایند «امروزه ما به جوانان انقلابی بومی نیاز داریم»، تأکید کرد: تمام تلاش ما در مجلس شورای اسلامی این است که مدیرانی بومی و دلسوز از جنس خود مردم استان که شناخت درستی از دغدغه‌ها و مشکلات استان دارند را بر سر کار بیاوریم که از این طریق بتوانیم بهتر و دلسوزانه‌تر شرایط را مدیریت کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه نمایندگان مجلس را وکیل مردم معرفی کرد و افزود: نمایندگان هر استانی در قبال مردم وظیفه دارند و باید مطالبه‌گر حق مردم در مجلس باشند و مشکلات آن‌ها را مرتفع کنند.

رشیدی درخصوص تخصیص بودجه و اعتبارات استان نیز یادآور شد: در این خصوص با طراحی زیرساخت‌های مناسب، اعتبارات را افزایش داده‌ایم.

وی به‌عنوان نکته پایانی از تمامی مسئولین، اساتید و یاوران علمی خواست که با مشارکت دلسوزانه، نمایندگان را در تحقق اهداف پویای استان یاری دهند.

شناسه خبر 50203