شناسه خبر:52575
1400/12/1 08:12:24
مدیرکل بازرسی ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان خبر داد:

ثبت بیش از 470 درخواست مردم همدان در سامانه سامد

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل بازرسی ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان گفت: بیش از 470 مورد درخواست و تقاضا از سوی استاندار همدان و مدیران رسیدگی و در سامانه الکترونیک سامد ثبت شد.

مصطفی مرادی ابراز کرد: روز جمعه بالغ‌بر 26 نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و خدماتی به اتفاق استاندار همدان، ساعتی پیش از شروع نماز جمعه در محل حسینیه امام حاضر شده و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را شنیدند.

این مقام مسئول در این راستا عنوان کرد: شرایط امروز کشور نیازمند حضور مدیران در میان مردم، عرصه عمل و خارج شدن از اتاق‌های مدیریتی است.

وی تأکید کرد: اتاق مدیران باید به مراکز فرماندهی خدمت به آحاد جامعه تبدیل شود.

مدیرکل بازرسی ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان با اشاره به حضور فردی استاندار همدان و مدیران کل در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه همدان، عنوان کرد: رویکرد دولت سیزدهم و استاندار همدان مبنی بر حضور مستمر در میان مردم است.

مرادی با بیان اینکه برکات حضور مدیران کل در بین مردم سبب ارزیابی عملکرد مجموعه‌های تحت امر و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم خواهد شد، گفت: بیش از 470 مورد درخواست و تقاضا از سوی استاندار همدان و مدیران رسیدگی و در سامانه الکترونیک سامد ثبت شد.

وی افزود: حضور استاندار و مدیران کل در بین مردم به این شیوه در کشور کم‌نظیر بوده است.

گفتنی است؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز از برگزاری این طرح مردمی تقدیر و تشکر کرد.

شناسه خبر 52575