شناسه خبر:53073
1400/12/14 11:13:20

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از توزیع 300 بسته معیشتی در قالب طرح«قرار دوازدهم» در بقاع شاخص همدان خبر داد.

حمید ترکمان از اجرای طرح «قرار دوازدهم» در بقاع متبرکه شاخص خبر داد و اظهار کرد: این طرح دوازدهم هر ماه در راستای سامان‌دهی توزیع سبدهای معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح قرار است هم معارف مهدوی را ترویج دهد و هم زمینه مشارکت همگانی را فراهم کند، گفت: در این راستا با ترویج فرهنگ انفاق، نوع‌دوستی، مواسات، مؤمنین و واقفین خیراندیش به نیابت از امام غایب، به نیازمندان کمک کرده و صدقه می‌دهند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به اینکه طرح «قرار دوازدهم» بر مبنای مشارکت مردمی است تا با جذب مؤمنین به‌عنوان مهدی‌یاوران بتواند خدمات ارزشمندی را در دوازدهم هر ماه به افراد کم‌برخوردار ارائه دهد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به خدمت در این زمینه می‌توانند به بقاع متبرکه شاخص محل زندگی خود مراجعه کنند و در این امر خیر یارگیر باشند.

ترکمان در پایان سخنانش مجموع بسته‌های معیشتی توزیع‌شده طی روز پنجشنبه در شهرستان را 300 مورد و به ارزش تقریبی 400 هزار تومان عنوان کرد.

شناسه خبر 53073