شناسه خبر:53146
1400/12/15 09:55:20

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی همدان از برگزاری مسابقات مینی‌فوتبال «جام پرچم» ویژه روستاییان همدان در دو بخش مردان و زنان هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، در جلسه هماهنگی نخستین دوره مسابقات مینی‌فوتبال روستایی و عشایری که با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان، رئیس و اعضای هیئت‌های روستایی و عشایری و همگانی استان برگزار شد، مهرداد نادری‌فر گفت: نخستین دوره مسابقات جام مینی‌فوتبال روستایی و عشایری به‌صورت مرحله‌ای در تمامی روستاهای استان هم‌زمان با سراسر کشور با عنوان جام پرچم در دو بخش آقایان و بانوان در رده سنی بالای 15 سال برگزار خواهد شد.

وی افزود: رویداد جام پرچم در رشته مینی‌فوتبال به‌ترتیب در سطح روستاها، بخش‌ها، شهرستان‌ها و استان برگزار می‌شود و تیم قهرمان از هر استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شود که شرط اصلی ثبت‌نام و ساکن بودن ورزشکاران در روستاها است.

نادری‌فر تصریح کرد: ثبت‌نام تیم‌ها در سایت مینی‌فوتبال به آدرس اینترنتی https://iranminifootball.ir آغاز شده و تا 29 اسفندماه ادامه دارد و دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها و مسئولان ورزش روستاها می‌توانند در موعد مقرر ثبت‌نام خود را نهایی کرده و اطلاعات ثبت‌نام را در اختیار این هیئت قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی ورزشکاران روستایی در سال 98 تحت عنوان جام خوشه‌چین در سطح بخش، شهرستان، استان، منطقه و کشور برگزار شد که استان همدان توانست حضور بسیار چشمگیری در مسابقات داشته باشد و در چندین رشته در بخش آقایان و بانوان عنوان کسب کند.

شناسه خبر 53146