شناسه خبر:54627
1401/2/5 10:19:42

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: 180 مرکز نیکوکاری در ایام ماه مبارک رمضان با توزیع سبد معیشتی و برپایی سفره اطعام ایتام به نیازمندان استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

پیمان ترکمانه روز گذشته با تسلیت ایام شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع)، اظهار کرد: به لطف خدا در این ایام پُربرکت به‌عنوان امانت‌دار کمک‌های مردمی را به دو منظور دریافت می‌کنیم.

وی ادامه داد: طبخ غذاهای گرم و تهیه بسته‌های معیشتی با مشارکت خیران نیک‌اندیش در پویش به عشق علی (ع) برنامه نخست ما بوده که شاهد حضور پُرشور هم‌استانی‌ها در ایام سپری‌شده از ماه مبارک رمضان‌ بوده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اضافه کرد: 180 مرکز خیریه و نیکوکاری در این راستا اقدامات خوبی انجام دادند؛ کمک‌ها را از خیرین دریافت می‌کردند و در همین ایام هم توزیع سبدهای معیشتی را در دستور کار داشتند و سفره‌های اطعام نیز پهن کردند و در مواردی غذای گرم را به درب منازل نیازمندان می‌بردند.

ترکمانه یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در ماه مبارک رمضان را حامی‌یابی و اجرای طرح اکرام ایتام عنوان کرد و گفت: این برنامه از ولادت آقا امام حسن مجتبی (ع) رونق بیشتری گرفت و در شب بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان نیز پایگاه‌های حامی‌یابی در مساجد برگزارکننده مراسم پُرفضیلت و پُربرکت احیای شب‌های قدر مستقر بودند.

وی افزود: در طول سال‌های گذشته حدود 34 هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین ثبت‌نام کردیم که امیداواریم این تعداد را تا پایان ماه مبارک رمضان افزایش دهیم.

شناسه خبر 54627