شناسه خبر:57407
1401/4/14 09:20:27

فرماندار نهاوند گفت: مردم نهاوند از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج و اشتغال راضی نیستند و این مهم باعث دغدغه مردم شهرستان شده است.

ضرغام احمدوند روز دوشنبه 13 تیرماه در جلسه سامان‌دهی امور جوانان نهاوند که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات و دغدغه‌های مردم شهرستان که بارها پیرامون آن به فرمانداری مراجعه کرده و شکایت می‌کنند، عملکرد نامناسب بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج و اشتغال است.
وی تصریح کرد: ما خودمان نیز از عملکرد بانک‌های عامل شهرستان در زمینه پرداخت تسهیلات ناراضی هستیم و اگر این مشکلات توسط بانک‌های عامل نهاوند حل نشود، موضوع را در استان پیگیری خواهیم کرد.
احمدوند افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری جوانان مهم‌ترین سرمایه هستند و ستاد سامان‌دهی امور جوانان از اساسی‌ترین جلسات است و اگر این جلسات خروجی نداشته باشند، ما فقط وقتمان را تلف کرده‌ایم.
وی ادامه داد: ادارات پاسخگو باید حتماً در این جلسات حضور داشته باشند و همه آن‌ها می‌بایست برای حل مشکلات جوانان پای کار بیایند.
فرماندار نهاوند با اشاره به گلایه مردم شهرستان در بحث کمبود استخر، تصریح کرد: پروژه‌های نیمه‌کاره مثل استخر شهرک طالقانی که 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نیمه‌کاره رها شده را باید پیگیری کنیم تا تعیین‌ تکلیف شود.
احمدوند خاطرنشان کرد: به‌جای اینکه در جلسات بنشینیم و فقط حرف بزنیم یا گزارش عملکرد بدهیم، باید تلاش کنیم که این پروژه‌های نیمه‌کاره را تعیین‌ تکلیف کنیم.
وی در ادامه به مجموعه ورزشی علیمرادیان اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان از نحوه مدیریت و وضعیت این ورزشگاه نیز گلایه‌مند هستند که چرا این مجموعه ورزشی مردمی در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد و آن‌ها نمی‌توانند از امکانات این مجموعه استفاده کنند.
احمدوند اضافه کرد: امکانات این مجموعه ورزشی درحال استهلاک بوده و اگر لازم باشد، فرمانداری ورود پیدا می‌کند و اداره ورزش نیز موظف است پیگیری کند؛ زیرا مردم شهرستان باید از امکانات این مجموعه بهره‌مند شوند.
فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: در شهرستان ظرفیت‌های خوبی داریم و می‌توانیم از خیرین، بسیج و سمن‌ها برای حل مشکلات و امور جوانان بهره بگیریم و همه ادارات نیز باید با هم‌افزایی پای کار بیایند.
وی در ادامه به اوقات فراغت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: طی این چندسال با بیماری کرونا متأسفانه نوجوانان ما در فضای مجازی رها شدند و همین امر نیز باعث شده که به‌ خانواده‌ها آسیب جدی وارد شود که امسال برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان باید برنامه‌ریزی کنیم.
احمدوند بیان کرد: همچنین برای حل مشکلات و معضلات اعتیاد و طلاق نیز باید از ظرفیت دانشگاه‌ها و اساتید بهره ببریم.
فرماندار نهاوند در خاتمه تأکید کرد: پروژه‌های نیمه‌کاره‌ای در شهرستان داریم که رها شده و باید با جدیت پیگیری کنیم تا تعیین‌تکلیف شوند که بیشتر از این آسیب نبینند.

شناسه خبر 57407