امکان گفتگوی بدون واسطه با مردم شریف همدان و پاسخگویی به آنها در بستر «سامد» فراهم شده و بهمنظور استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود در این راستا تفاهمنامه همکاری مشترکی میان مرکز سامد 111 استان و شرکت گاز منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، محمدصادق محبینظر، با بیان اینکه رسیدگی به درخواست مردم و پاسخگوییِ بدون واسطه به آنها از برنامههای اولویتدار شرکت گاز استان است، گفت: به این منظور تفاهمنامه همکاری با مرکز 111 استان در راستای اقدام بهموقع و پاسخگویی سریع به شهروندان منعقد شده است.
وی با اشاره به مفاد تفاهمنامه مذکور خاطرنشان کرد: بر این اساس تقاضاهای دریافتی از مردم توسط سامانه 111 استان که مرتبط با حوزه کاری شرکت گاز باشد از طریق سامانه سامد جهت بررسی و اقدام لازم به شرکت گاز ارجاع شده، پس از انجام فرآیند لازم در کوتاهترین زمان ممکن بررسی، تصمیمات مناسب اخذ شده و در کوتاهترین زمان ممکن به متقاضی اعلام میشود.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود: درخواستهای مطرحشده با هر ماهیتی باید در کوتاهترین زمان ممکن مشاهده، بررسی و جهت اقدام به بخشهای مختلف شرکت ارجاع داده شود و نتیجه نهایی اقدامات توسط بخشهای مذکور در سیستم سامد ثبت شده و رونوشت از نتیجه به متقاضی اعلام شود.
محبینظر تأکید کرد: شرکت گاز استان همدان بهصورت دورهای در فواصل سهماهه، ششماهه و یکساله اقدامات صورت گرفته در خصوص کلیه درخواستهای ارجاعی به این شرکت را تهیه کرده و به مرکز سامد ارسال مینماید.
شناسه خبر 57481