شناسه خبر:57671
1401/4/23 08:50:26

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار ساوه گفت: امسال 132 میلیارد تومان از اعتبارات استانی به عمران و آبادانی شهرستان ساوه اختصاص یافته که در مقایسه با سال گذشته از رشد 85 رصدی برخوردار بوده است.

مهدی الیاسی ظهر چهارشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ساوه ابراز کرد: امسال 132 میلیارد تومان از اعتبارات استانی به عمرانی و آبادانی شهرستان ساوه اختصاص یافته که در مقایسه با سال گذشته از رشد 85 رصدی برخوردار بوده است.

وی افزود: اولویت‌بندی و میزان پیشرفت پروژه‌ها و میزان جذب دستگاه‌های اجرایی از استان، از مهم‌ترین مؤلفه‌های تقسیم اعتبارات در سال جاری عنوان شده است.

فرماندار ساوه تصریح کرد: امیدواریم با تخصیص‌هایی که دولت در سال جاری درنظر خواهد گرفت، شاهد پیشرفت پروژه‌ها و نهایتاً توسعه همه‌جانبه شهرستان باشیم.

الیاسی با اشاره به تخصیص اعتبارات شهرستان ساوه، گفت: اعتبارات امسال در زمینه توسعه زیرساخت‌ها اعم از توسعه راه‌های مواصلاتی، عمران و آبادانی روستاها و تقویت خدمات شهری، حوزه کشاورزی شامل آب و خاک، فرهنگ و هنر، آموزش‌وپرورش، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و محیط‌زیست، عمران شهری و روستایی، صنایع دستی و گردشگری، اصلاح و تقویت شبکه‌های آب و برق، فرهنگ و هنر و مساجد و اماکن مذهبی هزینه می‌شود.

شناسه خبر 57671