شناسه خبر:60923
1401/7/16 08:56:46
مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان:

خادمین اماکن مذهبی تویسرکان سامان‌دهی می‌شوند

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از سامان‌دهی و نظارت بر زائرسراهای بقاع متبرکه و منابع انسانی آن‌ها و اماکن مذهبی شهرستان خبر داد.

مهدی محمدظاهری از برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته وقف نام برد و گفت: اجرای طرح شمیم حسینی، اجرای نیات واقفین با موضوع‌های 15 گانه و راه‌اندازی و ارتقای مراکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه به‌نام افق، از اهم برنامه‌های عملیاتی در تویسرکان است.
وی از سامان‌دهی و نظارت بر زائرسراهای بقاع متبرکه و منابع انسانی آن‌ها و اماکن مذهبی شهرستان شامل جذب، تمدید، نوسازی، خدمات رفاهی، ارزیابی و رهاسازی خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای کارگاه‌های آموزشی در راستای توانمندسازی منابع انسانی بقاع، از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه تویسرکان خواهد بود.
مدیر اوقاف و امور خیریه تویسرکان یادآور شد: اعزام مناسبتی روحانیون حوزه علمیه قم و روحانیون بومی به بقاع نیز ازجمله برنامه‌های دیگر در شهرستان است.
محمدظاهری از اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت، اجرای ویژه‌برنامه ضیافت الهی و اجرای ویژه‌برنامه جشن ولایت علوی خبر داد و افزود: برپایی کرسی‌های گفتمان انقلاب اسلامی جهاد تبیین و برگزاری مراسم ادعیه و مناسبت‌های مذهبی و انقلابی، از اهم برنامه‌های برگزارشده است.

شناسه خبر 60923