شناسه خبر:61344
1401/7/25 09:12:29

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اعطای تسهیلات 50 میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب‌العلاج خبر داد.

علیرضا شهرجردی با اشاره به اعطای تسهیلات 50 میلیونی به بیماران خاص و صعب‌العلاج استان اظهار کرد: افراد متقاضی واجد شرایط می‌توانند به شعب جمعیت هلال احمر در سطح استان مراجعه کرده و درخواست دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه را ارائه کنند.
وی در خصوص شرایط پرداخت این تسهیلات به بیماران نیازمند، افزود: این افراد ابتدا باید به پزشک معتمد جمعیت هلال‌احمر مراجعه کرده و پس از تأیید و احراز هویت، مدارک را برای بررسی به کمیته‌ مدنظر ارسال کنند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان کرد: ارائه صورت‌حساب پرداخت شده از سوی بیمار در بیمارستان، ارائه گواهی پزشک دال بر بیماری و مدارک شناسایی معتبر از مواردی است که باید از سوی متقاضیان به کمیته بررسی ارائه شود.
شهرجردی ادامه داد: کمیته بررسی شامل سرپرست جمعیت هلال احمر، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر، خزانه‌دار، معاون درمان و توان‌بخشی و حراست جمعیت در استان است.
وی گفت: امسال 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار از سوی بانک مهر ایران جهت اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند صعب‌العلاج و مسری در نظر گرفته شده است.

شناسه خبر 61344