شناسه خبر:61355
1401/7/25 09:38:39
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام:

اخذ مجوز چهار رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه ایلام

سپهرغرب، گروه خبر: معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: مجوز قطعی چهار رشته تحصیلی جدید در این دانشگاه در ادامه روند توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی اخذ شد.

کریم کوخایی‌زاده اظهار کرد: توسعه دوره‌های تحصیلات تکمیلی در راستای تحقق برنامه توسعه راهبردی دانشگاه ایلام در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: با پیگیری‌های رئیس دانشگاه و در نهایت دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناروی با صدور مجوز قطعی چهار رشته تحصیلی جدید کارشناسی ارشد، شامل؛ مهندسی عمران گرایش سازه، علوم اقتصادی گرایش اقتصاد نظری، مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک و مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی در دانشگاه ایلام موافقت به‌عمل آورد.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام تأکید کرد: توسعه رشته‌های تحصیلی جدید با محوریت دوره‌های تحصیلات تکمیلی با جدیت دنبال خواهد شد.
دکتر کوخایی اضافه کرد: در این راستا اخذ مجوز هفت رشته تحصیلی دیگر در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با پیگیری و رایزنی‌های انجام‌شده در آینده نزدیک شاهد اخذ مجوز این رشته‌ها خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، دانشگاه ایلام دارای هشت دانشکده و آموزشکده، 40 گروه آموزشی و دو مؤسسه تحقیقاتی است که بیش از 220 عضو هیئت علمی تمام‌وقت و 200 استاد مدعو در آن مشغول تدریس هستند.
این دانشگاه ایلام دارای هفت هزار و 500 دانشجو است که از این تعداد 500 نفر دانشجوی بین‌المللی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول تحصیل هستند.

شناسه خبر 61355