شناسه خبر:61795
1401/8/5 09:21:58

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 53 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در یک عملیات ضربتی کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر استان خبر داد.

سردار سلمان امیری در تشریح این خبر گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر استان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از یکی از استان‌های مرکزی به استان همدان می‌کند.
وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات ضربتی، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خودرو سواری متهم را در ورودی شهر شناسایی و متوقف کردند. در بازرسی از این خودرو، 53 کیلوگرم موادمخدر تریاک کشف و متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی استان مطرح کرد: همکاری خوب مردم با پلیس در این زمینه می‌تواند مبارزه با قاچاقچیان را سرعت ببخشد و خوشبختانه این مهم در استان همدان در حال انجام است که جای تشکر از مردم خوب استان را دارد.
وی در ادامه از دستگیری سارق سیم و کابل و کشف 25 فقره سرقت خبر داد و مطرح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در سطح شهر همدان، مراتب شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
امیری افزود: با به‌کارگیری شگردهای پلیسی و رصد دوربین‌های مدار بسته در محل‌های وقوع سرقت و همچنین تشدید گشت زنی مأموران کلانتری 12 مدرس، یک سارق را در این باره شناسایی و دستگیر کردند.

شناسه خبر 61795