شناسه خبر:62125
1401/8/14 09:12:22

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی تکمیل پروژه بیمارستان جدید سرپل ذهاب با 50 میلیارد تومان اعتبار، به‌زودی از سر گرفته خواهد شد.

قباد محمدی در نشست پایش حوزه سلامت شهرستان سرپل‌ ذهاب اظهار کرد: در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان سرپل‌ ذهاب صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه رفع مشکلات بهداشتی درمانی شهرستان‌ها از اولویت‌های این دانشگاه است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته از نزدیک در جریان این مشکلات قرار خواهیم گرفت و تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مشکلات را مرتفع کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تعداد مراجعین اورژانس بیمارستان شهدا، این اورژانس نیازمند توسعه و بهسازی است. برای اجرای پروژه بهسازی و توسعه اورژانس بیمارستان شهدا و تجهیز آن حدود 20 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که پس از تهیه نقشه و برآورد و دریافت مصوبه وزارتخانه، عملیات اجرایی آن باید به‌سرعت آغاز شود.
وی افزود: تکمیل پروژه بیمارستان جدید سرپل‌ ذهاب با تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر ریاست‌جمهوری بوده و از اولویت‌های دانشگاه است که طی هفته‌های آینده عملیات اجرایی آن از سر گرفته خواهد شد و تا اردیبهشت‌ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گفته محمدی محوطه‌سازی مراکز جامع سلامت روستایی بزمیر‌آباد، گرده‌نو، قله‌شاهین با تأمین اعتبار دو میلیارد تومان به‌زودی انجام خواهد شد.
وی یادآور شد: بحث کمبود پزشکان عمومی اورژانس و بیمه روستایی شهرستان سرپل‌ ذهاب باید به‌صورت جدی پیگیری شود، درحال حاضر ابلاغ سه پزشک جدید برای ارائه خدمت در این شهرستان انجام شده و با پیگیری‌های صورت‌گرفته کمبود نیروی پزشک شهرستان به‌زودی مرتفع می‌شود.

شناسه خبر 62125