شناسه خبر:64956
1401/10/24 10:18:03

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار رزن گفت: در سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان همدان در مردادماه امسال یک‌هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی رزن اختصاص یافت.

علی‌اصغر غفاری‌آثار ابراز کرد: از این میزان اعتبار 900 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی و 600 میلیارد تومان برای پروژه‌های اقتصادی و اشتغال شهرستان رزن دیده شده است.
فرماندار رزن اظهار کرد: هم‌اینک یک‌هزار و 100 میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان رزن درحال اجرا است.
وی با اشاره به اینکه در 55 روستای شهرستان رزن پروژه کانال آب‌رسانی و در 25 روستا پروژه قنات در دست اجرا است، یادآوری کرد: برای 20 روستا از سوی بنیاد مسکن و فرمانداری اعتبار لازم پیش‌بینی شده است.
غفاری‌آثار گفت: 725 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری از محل منابع متوازن، نفتگاز و استانی برای این شهرستان پیش‌بینی شده است.
وی مهم‌ترین ویژگی توزیع بودجه را اثربخشی آن دانست و افزود: باید در تخصیص و توزیع بودجه و اعتبارات به مؤلفه‌هایی همچون برخورداری همه اقشار از این اعتبار و حل کردن مشکلات مردم با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند توجه داشت.
فرماندار رزن گفت: بهسازی معابر، توجه به حمل‌ونقل جاده‌ای، اصلاح نقاط حادثه‌خیز، اجرای روکش آسفالت و خط‌کشی مسیرهای ارتباطی، از دیگر اولویت‌ها در توزیع اعتبارات شهرستان است.
غفاری‌آثار اولویت‌ اصلی این شهرستان در سال‌ جاری را خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار با تخصیص اعتبارات مورد نیاز عنوان کرد.
 شهرستان رزن در شمال استان همدان واقع شده است.
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه 6 مردادماه 1401 در سی‌امین سفر استانی خود وارد همدان شد، سفر رئیس‌جمهور 24 هزار میلیارد تومان ره‌آورد برای استان همدان به همراه داشت که شامل 14 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی و پرداخت 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف است.

شناسه خبر 64956