شناسه خبر:65400
1401/11/6 09:44:35

سپهرغرب، گروه خبر: شرکت هواپیمایی زاگرس همه ساله در فصل زمستان فعالیت خود را از استان ایلام به مشهد قطع کرده و مسیر کیش را انتخاب می‌کند چرا که این مسیر در این فصل با شلوغی مسافر مواجه است.

عبدالحسین غلامی گفت: شرکت هواپیمایی ایلام سیر با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در استان ایلام با تجهیزات کامل در خدمت هم‌استانی‌های عزیز بوده است.
وی در خصوص حذف شرکت هواپیمایی زاگرس از پروازهای ایلام گفت: متأسفانه این شرکت در پی سود جویی از مردم عزیز استان ایلام بوده به طوری که هرساله در مقطع زمانی زمستان فعالیت خود را در استان ایلام که به سمت مشهد بوده را قطع کرده و در مسیر کیش را که با شلوغی مسافر مواجه است انتخاب می‌کند.
مدیر شرکت خدمات هواپیمایی فرودگاه ایلام سیر ادامه داد: با توجه به این موضوع شرکت زاگرس در فصل تابستان که مسیر مذکور خالی از مسافر است به شرکت ایلام سیر برگشته و از ضرورت اربعین و مرز مهران استفاده می‌کند.
غلامی عمده‌ترین دلیل این مشکل را وجود مدیر فرودگاه شهدای ایلام دانست و گفت: مدیر عامل این فرودگاه به علت مراوده که با شرکت هواپیمایی زاگرس در جهت حذف سرمایه گذار بومی تلاش دارد.
وی تصریح کرد: این درحالی است که با 80 درصد پرنسل فرودگاه از عملکرد خود مواجه هستند.
لازم به ذکر است شرکت خدماتی ایلام سیر تمام حق‌السهم خود را که بیش از 70‌ میلیون تومان در سال است با استفاده از تسهیلات که دریافت کرده و به فرودگاه پرداخت کرده اما هیچ‌گونه خدماتی را دریافت نکرده است.
مدیرعامل شرکت خدمات فرودگاهی ایلام سیر ادامه داد: حذف شرکت هواپیمایی زاگرس از پروازهای ایلام شرکت ایلام سیر با ضررهای زیادی ازجمله بیکار شدن نیروهای این شرکت مواجه بوده است.
غلامی به مطالبات خود از این شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت خدماتی ایلام سیر در حال حاضر بیش از 100 میلیون تومان از شرکت هواپیمایی زاگرس طلب دارد.

شناسه خبر 65400